NA gekocht in Bangkok

Sorry vast voor de lange tekst, je kan ook meteen doorscrollen naar de foto’s.

Toen ik de datum van mijn emigratie naar Thailand wist, begon het te kriebelen om weer een mooie Breitling aan te schaffen. Ik heb 37 jaar geleden een breitling chronomat gehad, en 5 jaar geleden een breitling superocean heritage en allebei verkocht, van de breitling chronomat had ik best wel spijt.

De nieuwe Superocean vind ik gaaf, dus toen ik vorig jaar september op Schiphol stond, rende ik gelijk naar de Breitling hoek, maar tot mijn teleurstelling lagen er niet de kleuren die ik wilde, namelijk groen, blauw of zwart, er lag alleen een witte.

Ok het vliegtuig in, en in Bangkok verder kijken. Daar is niks van gekomen, door tijdgebrek, i.v.m. allerlei documenten die ik moest regelen.

Inmiddels zat ik al in juli 2023 en nog steeds geen Breitling. Het begon helemaal te kriebelen toen door Spuiter en nog een ander forumlid, de Breitling chronomat GMT 40 als NA werd gepresenteerd op het forum, wat een prachtig mooi exemplaar is dat, groen of blauw, dat wordt wel een moeilijke keus.

Toen ik een uitje voorstelde naar Bangkok om te gaan shoppen in onder meer Siam Paragon, werd dat door mijn meisje, dankbaar aanvaard. Ik had haar nog niets verteld van mijn Breitling plan😀

Aangekomen in ons hotel, gelijk door naar Siam Paragon, een warenhuis waar de Bijenkorf tig keer in kan.

Aangekomen bij de Breitling Boutique, kreeg ik gelijk een teleurstelling te verwerken, de chronomat GMT was niet op voorraad, en moest besteld worden.
Met de korting waren ze ook niet scheutig (5%).
Dus eerst maar wat eten, en even nadenken, stom dat ik niet eerst even gebeld heb.

Twee etages, lager zag ik, een heel klein Breitling hoekje, met daarachter een vriendelijk lachende dame.
En wat denk je, er lag nog precies één blauwe chronomat GMT in de stickers, dus de keuze blauw of groen hoefde ik niet te maken.
Het horloge gepast, en ook nog even de nieuwe Superocean gepast, maar ik vind de GMT toch mooier, en de Rouleaux band draagt super fijn.

Dit Breitling hoekje was veel schappelijker met de korting, dus de keus was snel gemaakt. De vrouw ook nog even shoppen, en daarna nog een paar leuke dagen in Bangkok, een stad waar ik altijd veel energie van krijg, vooral met een chronomat GMT om de pols😀

Hier een paar foto’s van het horloge.

Mvg Roelof

162 likes

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Een prachtige B :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Lekker verhaal
Lekker horloge

1 like

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Real Breitling, twenty dollar!

:wink:

Veel plezier ervan!

3 likes

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst :+1:

1 like

Gemiste kans :rofl::rofl:
Maar niet met je NA.
Dikke feli ziet er gaaf uit.

5 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: en al helemaal ingeburgerd aan dat voertuig te zien

1 like

Gaaf man, gefeliciteerd!! :partying_face::partying_face:

2 likes

Vette plaat!

2 likes

Khun Roelof.
Super mooi aanwinst en heel veel draagplezier🙏

p.s mocht je volgende keer tijd/zin hebben in wat oudere horloges. Aangrenzend aan Chatuchak is een groot rood gebouw (Din Daeng) op de BG zijn veel horloge handelaren te vinden.

1 like

Lekkere Breitling heb je daar gescoord…

Veel plezier nog in deze prachtige stad en dito land!

1 like

Gefeliciteerd Roelof met deze prachtige NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Verdorie…blijven toch mooie horloges doe Breitlings. Heb eentje gehad en altijd beetje spijt gehad dat ik die veel te goedkoop heb verkocht.

2 likes

bekend nummer, haha

thanks man

1 like

Van harte gefeliciteerd, mooi rustige en tegelijkertijd echte Breitling, en goeie kleur.
Geniet ervan en ook van Thailand. :slightly_smiling_face: :v:

1 like

klopt, met thais rijbewijs en al

1 like

daar ben ik een keer geweest, hebben leuke modellen liggen.

1 like

Gefeliciteerd !
Prchtig horloge :ok_hand:

1 like