NA: Gevoel wint weer van ratio (gelukkig)

Vandaag in twee delen een prachtig horloge aangeschaft bij Ten2Two.

Na vlot contact met Jaap een paar gegadigde horloges uitgekozen. Vanochtend onder het genot van een bak koffie en een prima gesprek alle modellen bekeken, gepast en besproken. Uiteindelijk een keus gemaakt (bijna niet te doen natuurlijk). Ik kon een Diver 300 Extrame tamelijk goed inruilen. Met de gekozen B-42 Cosmonaut naar huis.

Toch wat twijfel, die ik zelf veroorzaakte. Ik vroeg Jaap namelijk ook een horloge te laten zien (bedrag natuurlijk boven mijn huidige bestedingsplannen) dat bij mij relatief veel sentiment losmaakt.

Thuis was ik er al snel uit. Gevoel won het makkelijk van de ratio. Snel een app naar Jaap en vanavond weer naar hem toe geweest, de Fortis teruggebracht en een prachthorloge gekocht.

Jaap (@SuperC), bedankt voor alle moeite. Je horloges zijn prachtig, je service is prima, de omgang met jou is zeer prettig en je bent flexibel met afspraken maken. Top dus!

O ja, het nieuwe horloge. De officiële naam: de TAG Heuer Carrera Caliber 5 Ring Master Muhammad Ali. Ben er heeeeel blij mee.


1 foto van Jaap ‘geleend’.

73 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een TagHeuer met een geheel eigen gezicht.
Goed hoor. Ziet er grandioos uit.
Ik wens je er een uitdagende tijd mee.:watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Heel fraai en heel apart om zowel de tijd als het aantal rondes bij te kunnen houden. Veel plezier er mee!

1 like

GEFELICITEERD met een pracht van een aanwinst!

1 like

Van een fijne avond gesproken :smile: proficiat!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd met deze na

1 like

Je hebt ze allebei gekocht en die Rolex ook? :crazy_face:

Gefeliciteerd! Mooi apart horloge. :ok_hand:

3 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst! Ik denk dat je gevoel het ook bij het juiste eind had, deze is mooier!:wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Je gevoel volgen heeft mooi uitgepakt :+1:

1 like

Top, veel plezier ermeeđŸ„Š

1 like

Gefeliciteerd !
Ja het is altijd gezellig bij Jaap !

1 like

Gefeliciteerd. Da’s een aparte verschijning. Kun je iets uitleggen hoe die ringen werken? Ik zie Ă©Ă©n extra kroon, maar verzet je zelf linksom of rechtsom hoe de tijd / rondes verlopen?

Veel plezier er mee in ieder geval!

1 like

Bijzondere aanwinst, proficiat!

1 like

Wat een mooi exemplaar! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Ziet er erg bijzonder uit! Veel plezier ermee!

:point_up_2: Hier ben ik ook zeer benieuwd naar.

1 like

Mooi man!:heart_eyes::+1:

1 like

Ik probeer het uit te leggen:

De twee ringen zijn er om boksrondes te timen. Om periodes te timen, draai je de binnenring (rood-zwart) met behulp van de kroon op 10 uur, waarbij het begin van de eerste ronde wordt uitgelijnd met de minutenwijzer. Elk van de 15 rondes is op de wijzerplaat af te lezen (iedere ronde 3 minuten; daarna 1 minuut pauze). Het rode en zwarte patroon op de binnenste draaibare ring is gekalibreerd voor “traditionele bokswedstrijden voor zwaargewichten - 15 ronden van 3 minuten”. Het crùmekleurige en zwarte patroon wordt gebruikt voor amateur-boksrondes die korter zijn: 2 minuten en 1 minuut rust. Deze laatste schaal met patroon ligt vast (niet draaibaar).

6 likes

Mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Van harte

1 like