NA: Gevril Tribeca

Zojuist afgeleverd; een Gevril Tribeca!

Apart om te merken dat ik toch een tikkeltje nerveus was toen ik het pakketje uitpakte.

Dit is zo’n horloge waar je je niet direct een voorstelling van kunt maken. “Kat in de zak” of wordt het een daily wearer?

Aha, de originele doos zit er in ieder in.

Doos en papieren. Mooi… en…

Ja hoor, daar is ie! Het horloge oogt kleiner dan verwacht.

Snelle check. Backplate en wijzerplaat hebben dezelfde nummers. Chrono werkt zoals het hoort.

Snel omdoen.

Onee, de band zit er precies verkeerd om op, dat maar eerst even fixen. Band omdraaien, schakel erbij zetten en voilà:

Eerst maar eens gaan dragen en volgende week even het glaasje netjes maken en de bezel kan volgens mij ook een poetsbeurt gebruiken. Ook moet ik het binnenwerk natuurlijk even laten servicen.

Ik ben er blij mee! Gevril Tribeca…

Oja,

:grin: …deze laatste kon ik natuurlijk niet laten…

13 likes

Gefeliciteerd!

Die gaat wat wenkbrauwen laten bewegen. Waaronder de mijne moet ik zeggen.

2 likes

De Gevril Tribeca is wel een van de fijnste hommages die er is. Schijnbaar ook kwalitatief een goed ding.

Ik zeg nice, gefeliciteerd :+1:

2 likes

Mooie aanwinst! Super! Proficiat!

De zwarte en de witte zijn allebei super hommages. Waarbij de witte echt heel dicht in de buurt komt van de PN.

Geloof me. Ik kan het weten.

1 like

Voor het eerst dat ik hier een Gevril zie… ! :face_with_monocle:

Een hele dure kwalitatief goede hommage begrijp ik na enig gegoogle…apart… :shushing_face:

1 like

Mooie NA, nog niet eerder gezien inderdaad. Veel draag plezier.

1 like

Mijn beste,

Veel draag plezier met deze appetijtelijke aanwinst. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

deze is mooi… heel mooi. :ok_hand:

1 like

Dank heren, dank… :+1:

Leuk stukje over dit model:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

:thinking:

1 like

Leuk artikel inderdaad… Ook dat gebruikte uurwerk: Hetzelfde als een Royal Oak Offshore?

Ik heb trouwens gehoord dat je moet oppassen met de NOS modellen. Daar zitten nog wel eens non-matching cases / dials bij.

1 like

Niet het hele uurwerk, alleen de chronograaf module die op de ETA 2824 zit. Maar wel een sjieke module dus… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:grin:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Deze is prachtig!

Dankjewel, inderdaad een apart & gaaf horloge

2 likes

gaaf klokje!

1 like

Héél gaaf. Deze dingen krijgen langzamerhand een beetje een cultstatus!
Ik zou nog wel Tribeca met de zwarte plaat willen… ooit…

1 like

Het is zeker een horloge dat de aandacht krijgt van de liefhebbers. Erg leuk om te dragen.