Veel plezier met de 007, heb zelf de 011 nu, en de 009 op dezelfde band gehad.
Geniet ervan
De 007 is op een Seiko flatvent rubber ook niet te versmaden
Qua polsmaat kan dat ook heel goed.
De wave band vind ik te bulky de flatvent is precies goed
maar zijn moeilijk verkrijgbaar.
Grt.
Al 11 jaar heb ik er 1 in bezit en het blijft een favoriet. Veel plezier met dit icoon
Gefeliciteerd en veel plezier van dit icoon!
Congrats! Niceā¦
Prachtig! Ik kende het horloge nog niet (shame, shame, maar ik ben nog niet zo lang geleden in deze wereld beland), maar wat een horloge voor dat geld! Denk dat ik me er ook maar eentje bestel
Veel plezier ermee! Ben hem gisteren bij een juwelier ook even wezen passen (ben al tijdje op zoek naar mn eerste duiker). Maar kon echt totaal niet wennen aan het jubilee bandje . Ik draag dan ook echt nooit staal maar vond het persoonlijk echt niks.
Misschien kwestie van wennen .
Kan me voorstellen, draagcomfort is voor iedereen verschillend. Rob kan hem op 5 verschillende banden leveren, wellicht zit de juiste er bij.
Zondermeer te adviseren, kun je niet verkeerd mee gaan. Succes!
Ja, wat kan ik zeggen. Heerlijk man, zoān SKXje! Ik ben zo gek op de mijne, dat ik er uiteindelijk nog maar een heb gekocht; in een lekker zonnig kleurtje.:
Veel plezier met deze veelzijdige aanwinst!
Mooi duo, een goed begin van de dag!
Top klok, heb hem afgelopen weekend ook bij Rob gekocht, uiteraard de āJā. Klassieker die niet in de collectie mag ontbreken. En ben gelijk gaan shoppen voor leuke Nato straps. Ben wel een fan van #strapsatursay
Blijft een tijdloze rakker , ik had hem nooit moeten verkopen.
Ik had hem aan een Solid Oyster van Rob hangen , ook heel gaaf.
Ooit koop ik er wel weer 1 , [quote=āNavigareImpresa, post:33, topic:80311ā]
die niet in de collectie mag ontbreken
[/quote]
Dat dus
Allebei exen , ik vind dat je op deze foto ziet dat hij veel uitstraling heeft de 007.
Hij doet vrolijk mee met het hogere segment wat betreft looks.
Je moet hem alleen niet langs een Certina Quartz in de koffer leggen , ze beten elkaar

ga de skx op de rikketik beurs kopen. ben je er tevreden over?
Haha de SKX 007 en 009 zijn een van de meest populaire horloges op dit forum (prijs-kwaliteit verhouding) en ook wereldwijd!
Er zijn eigenlijk geen slechte reviews over te vinden!
Het is een heerlijk praktisch vrijetijds- en vakantiehorloge wat mij betreft; geen kantoorhorloge maar iedereen moet doen wat hij leuk vind!
Robuust en waterdichtā¦kan de hele vakantie (zwemmend; zonnend; duikend of abseilend) om blijven en door de (relatief lage) nieuw prijs hoef je niet met lijfwachten te lopen gedurende je vakantie (of je horloge non-stop in de hotelkluis te parkeren)
Uurwerk bestaat al jaren en is bekend om zijn robuustheid maar is niet super accuraat.
Horloge draagt kleiner dan je zou verwachten door zijn beperkte lug2lug afstand.
Als je al een horloge hebt met zwarte bezel zou ik de 009 aanraden; de 007 is een echte bandeneter!
You canāt go wrong. Een alleskunner en een icoon in 1 voor < 200,-, wat wil je nog meer. Als je hem bij Rob koopt, vraag even of hij de band wil inkorten want die Jubilee band ā¦maar goed, ik kijk al verbaasd als het licht aangaat
Ja wil hem op de beurs halen en gelijk een mooie staoen band erbij.
Zin in!
Krijgt bij mij veel polstijd, geweldig mooie klok en draagt heerlijk !
Heb je de standaard stalen band? Ist wat?