NA: gezelschap voor de MTP

Eindelijk is de gele MTP-1302 niet meer alleen. Verdreven uit de Digitale Box heeft hij een tijdje alleen moeten wonen in de Analoge Box. Maar vandaag twee vriendjes er bij.

Eentje uit dezelfde familie: een Lineage op zonlicht en radio ontvangst, en een groene Zwitserse Hanowa. Ik hoop dat ze het goed met elkaar kunnen vinden. Er is nog plek voor drie (3!) anderen.

Beide nieuwe aanwinsten overgenomen van mede HF leden. Ik kijk m’n ogen scheel op websites naar koopjes en pareltjes, maar hier op het forum vind je toch de beste deals. Hele grote blij.

29 likes

Veel plezier met je 2 nieuwe aanwinsten!!:watch:

1 like

Twee toffe aanwinsten! Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze mooie dubbelslag!!
Zien er prima uit!!

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinsten :ok_hand:t2:

1 like

Terecht blij. Gefeliciteerd met je aanwinsten

1 like

Veel draagplezier,die hanowa draagt top,

3 likes

lekker met de twee vriendjes erbij
draag ze met plezier

1 like

Mooie aanwinsten :+1:t2:

1 like

Je pakt lekker door, leuk dat je ze van Hf vist. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Toen mijn horlogereis begon heb ik veel bandjes uit het lichtblauwe gedeelte gekocht. Dat hielp me snel om mijn horloges mijn eigen draai te geven. Ik zag dat je al een starterskit hebt gekocht, dus dat zou ik ook gebruiken om te ontdekken welke type bandjes je nog meer fijn vindt naast staal.

1 like

Well… Ik ben nogal zo tamelijk een purist. Ik wil dingen origineel houden, zoals ze uit de fabriek komen, zoals de ontwerper het heeft bedacht.
Met auto’s bijvoorbeeld net zo: ik gruwel van andere velgen, race stuurtjes, stickers, spoilers, moderne radios in oldtimers. Met horloges ben ik -nieuw nog- net zo. Ik wil geen andere bandjes. Ja sorry Forumsponsor. Ik wil een Casio band aan een Casio klok. Ook al zit hij niet lekker, ook al is het een hel om te verstellen. Origineel is origineel. Ik zal wel raar zijn. Maar! Ik kom nog maar net kijken, ik leer elke dag en wie weet word ik nog een keer verstandig. Ik denk van niet trouwens.

3 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! . Fijn om te zien dat je toch lekker door pakt na de misère met je vorige Chrono24 aankoop

1 like

Ja dank! Ik kreeg vrij snel mn geld terug (de inhoud van DHL paket was gestolen) dus ik mag niet klagen. Dat geld brandde in mn broekzak dus maar snel hier mn slag geslagen. Maar nu heb ik nog steeds geen echte mechanische horloge. Dat wordt weer een aparte box. :partying_face::+1:

1 like

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft aankopen via het forum. Heb nog geen slechte ervaring gehad. Gewoon lekker het blauw mee in de gaten houden, dan komt die mechanische er zo👍🏻

1 like

Mooi duo aanwinst.
Zien er goed uit. Geniet ervan!!!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinsten :+1:

1 like

Gefeliciteerd topper :four_leaf_clover:

1 like

Veel plezier dermee :wink:.

1 like

Van harte met je 2 aanwinsten, veel draagplezier!

1 like