Ik weet dat dit een controversieel horlogemerk is en dan er mensen zijn die zowel voor als tegen zijn.
Na wat leeswerk en een hoop youtube reviews te bekijken had ik toch beslist om eens een ginault te proberen.
De kwaliteit zou top zijn en in het slechtste geval had ik een mooie merkloze bracelet om op mijn serica 5303 te zetten .
Ja, dit horloge heeft veel weg van een maar deze is betaalbaar en heeft wel kleine veranderingen die het horloge leuk maken.
Bv de keuze voor een plat saffierglaasje of eentje met cyclops, enkele leuke dial kleuren om uit te kiezen, de rode datum en de keuze uit een polished of brushed bracelet.
Verder een iets slankere case en wat kleine afwijkingen aan de case dimensions.
Ik wist niet wat te verwachten maar bij het openen van de doos was ik aangenaam verrast.
Ja er staat teveel tekst op de dial en ja het merk heeft in het verleden een hoop controversie gehad maar toch ben ik blij met deze aankoop, al is het maar om te zwemmen of wat vlees op de BBQ te gooien.
Hier enkele foto’s van de nieuwe aankoop, please be gentle
Ginault was vooreen een bekent replica producent . De op gedane kennis is nu verwerkt in een eigen merk , dit is ongeveer 5 jaar geleden .
Voor nu , een mooi horloge ! Ik wens je veel draagplezier !
Klopt, ik had wat schrik dat dit een case van een superclone of clone zou zijn met een andere dial maar er zijn wel wat kleine subtiele wijzigingen gedaan.
Het licht speelt wel heel mooi op de dial en ni het langzaam warmer word en de zon weer tevoorschijn komt is dit wel een leuk horloge.
Dit horloge is nieuw ontwikkelt en is gewoon een goed horloge .
Je mag trots zijn op zo’n mooi horloge om je pols , nogmaals veel draagplezier gewenst !
Voor het geld is dit echt een topper, de bouwkwaliteit kan zich meten met ’ hoger aangeschreven ’ merken in vaak veel hogere prijsklasse. Zulke horloges kunnen echte hobby killers zijn. Draag het in goede gezondheid