NA Gisoni Grossa Burgandy horlogekist

Nadat ik gisteren mijn nieuwe “Moonwatch” heb besteld, bedacht ik me om nu maar gelijk gelijk het opbergen van de horloges prioriteit te geven. Los in een la is immers toch niet de beste plek ….

Diverse topics hier op het forum te hebben doorgenomen terecht gekomen bij Kish.nl Een ruime sortering horlogedozen van verschillende afmetingen en stijlen. En niet onbelangrijk naar mijn mening goed betaalbaar. Intussen bleek kish.nl ook een “experience center” te hebben in Zenderen waar ik de horloge dozen kon zien en maar 20 min rijden hiervandaan.

Vanmiddag naar Zenderen gereden en een leuk gesprek gehad met de eigenaar die vol trots de in December geopende “experience center” aan me liet zien. Leuk te zien dat behalve ondernemer hij ook een liefhebber is van horloges.

Kish.nl ontwerpen hun eigen horlogedozen, produceren ze in China, en brengen deze in Nederland op de markt onder de naam “Gisoni”. Ik heb gekozen voor een flinke doos (2x8) die naar mijn mening een mooi prijs/kwaliteit verhouding heeft. Een sjieke uitstraling, stevig en goed doordacht. Erg blij dus met deze nieuwe aankoop!

Hieronder een korte impressie:

10 likes

Nog veel plaats, dat gaat geld kosten om te vullen :grinning:

Op de groei gekocht laten we maar zeggen :grin:

:+1:

Sjieke doos. :+1:

Mooie horlogebox!
En prachtig begin met die Meistersinger.

Oh, oh,… dat wordt de schatkist plunderen om deze mooie doos te vullen!

Shhhhh … laat de vrouw het niet horen! :wink: (De bovenste plateau kunnen we trouwens al vullen hoor, de rest voor de groei :innocent:)

1 like

Super bedankt voor je positieve woorden, ik vond het leuk om je het e.a. te vertellen over onze zaak en het pand! Super veel plezier met deze top box!

Groet, Rogier

2 likes

Mijn beste,

Chapeau,
met deze chique horloge huisvesting!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

BurgUndy. Verder mooi kistje :+1:

1 like