NA: Gisoni horlogekist

Sinds enkele maanden hier op HF aanwezig. Heb ondertussen al vele uurtjes versleten hier op het forum en veel moois voorbij zien komen.
In die enkele maanden ben ik er wel achter gekomen dat het “Virus” mij behoorlijk heeft te pakken genomen! :
Ondertussen al een paar mooie klokjes overgenomen van enkele forumleden en aangekocht bij Rob.
Omdat de wish list ondertussen steeds groter wordt, besloten om alvast maar een kist aan te schaffen al weet ik niet of dat hij groot genoeg zal zijn. :worried:
Gisteren bij Kish.nl een Gisoni Evisa besteld in hoogglans zwart en vandaag in huis, mooi kistje vind ik zelf!
Kan voorlopig weer wel even vooruit. :wink:

3 likes

Heel bekend , welkom en veel plezier gewenst .

1 like

die lege spots zijn sneller opgevuld dan je voor mogelijk houdt. Maar kistjes zat hoor!

1 like

Klint zo bekend. Ik heb expres maar een kist voor 4 stuks gekocht maar die zit vol na 3 maand :wink:

1 like

Ooit ben ik ook zo begonnen, met één kistje (voor 8 stuks in mijn geval) … toen is het compleet uit de hand gelopen :scream:

Wees gewaarschuwd ;-);-):wink:

1 like

Die heb je zo vol :wink:
Mooie kistjes, ik heb er ook eentje van Gisoni.

1 like

Mooi kistje.

Was ook prima tevreden met mijn (nepleer) Gisoni kistje, totdat ik iemand anders vroeg om een horloge te pakken uit mijn kist. Achterkant/deksel zat sindsdien deels los. Inmiddels een andere kist… met extra ruimte :grin:

Maar mooi begin van de collectie :+1: