Hoe het allemaal kan uitpakken als je even ga kijken bij een horloge winkel.
Horloges aan het bekijken en toen paar horloges gepast van JLC. Ben al een tijd aan het kijken en het viel me op dat de ultra thin moonphase op foto veel mooier is dan in echt. De annual calendar ziet op foto’s minder mooi maar in werkelijkheid springt ie meer eruit. Ze hadden de horloges alleen nog in gouden varianten, maar dat is boven mijn budget. Toen kwam de aardige meneer met een Glashutte Original Pano Lunar en ik was verkocht. En dat zag de aardige meneer en "he makes me an offer I can refuse"
En toen kwam deze topic.
Wow, prachtig horloge, van harte!
Mooi klok! Veel plezier!
Schitterend werkelijk! Van harte.
Zooo dan
Dat is een schitterende aanwinst !
Daar mag je wel wat meer foto’s van laten zien , veel plezier ermee!
Pieter.
Zo, wat een stijlvolle topklok! De ingetogen klasse spát er werkelijk vanaf.
Draag hem met veel geluk!
Absoluut! , dit horloge verdiend een mooie “fotoshoot”!
Gefeliciteerd met deze aankoop
Wat een top klok. Al een paar keer op het punt gestaan om deze aan te schaffen echter tot op heden nog niet gerealiseerd.
Heel mooi!
Prachtig! Van harte.
Zo dan, echt prachtig! Heel classy en echt heel mooi anders dan anders! Geniet ervan!
Prachtig, gefeliciteerd! Ik zit weleens met een schuin oog te kijken naar een mooi geel of roze goud exemplaar, maar tot nu toe de stap nog nooit gewaagd.
Allememachies wat een klatser. Tijdloos. En heeeeel mooi, met name de grote datum. Gefeliciteerd!!
Top klok gefeliciteerd .
Prachtig ingetogen en toch chique
Gefeliciteerd!
Geweldig mooi. Ik zou die eerder willen dan een JLC.
zeer fraaie verschijning!! veel genot ervan!
Een maatje van me heeft de blauwe, laatst even gedragen. Heeft hij mede op mijn advies gekocht omdat hij niet zo into horloges is.
Wat een prachtig spul zeg! Gefeliciteerd!
Waanzinnig mooi!!
Ik kijk uit naar de rest van de foto’s
Groot gelijk. Ga ik vanavond doen.
Wordt vervolgd
Die zie je niet vaak voorbijkomen, prachtig! Gefeliciteerd!!