NA: Glashütte Original Senator Excellence

Is het een dresser? Een Flieger? Ik hou het op een fraaie combinatie van die twee.

Vandaag onder het genot van een kopje koffie onder de zon een mooie ruil gemaakt met @Cosmograf. De Zenith EP 38mm is maar kort in m’n bezit geweest, een prachtig horloge zonder meer maar de klik kwam er niet. En bovendien pakt de Speedy 145.022 toch de hoogste ‘chrono-plek’ in m’n collectie. Tijd voor iets anders moois dus en de GO Senator in het blauwe gedeelte bleef maar lonken. Net even anders, elegant en subtiel.

De deal met de EP was snel gemaakt en gezellig nog over de gedeelde hobby gekletst, fijne ervaring! Alvast een banden wissel gedaan met een suède strap van de buren uit Glashütte (Nomos). Bij deze wat foto’s van deze beauty, blij mee!

90 likes

Mooi hoor, ook de achterkant. :sunglasses::+1:

1 like

Prachtige aanwinst! Tijdloos design en wat een afwerking! Geniet er van!

1 like

van harte met je nieuwe aanwinst … blijft een erg mooi merk :+1::+1:

1 like

Prachtig! Prachtig!

1 like

Dat ziet er erg mooi uit

1 like

Echt waar een schitterend horloge, :+1: juist ook omdat het net even anders is .

1 like

Was leuk je ontmoeten! Heb veel plezier met je mooie GO Senator Excellence. Ik ga genieten van jouw Chronomaster EP 38 mm. Tot de volgende @WPS! :wink:

2 likes

Die @Cosmograf weet wel wat mooie spulletjes zijn. Veel plezier ermee!

2 likes

Pfff wat een schoonheid :heart_eyes:

1 like

Schitterende aanwinst :ok_hand: geniet er van, heel mooi

1 like

een prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Gaaf horloge.
De achterkant van een Glashutte Original vind ik erg mooi om te zien.
Proficiat en veel draagplezier.

2 likes

Echt een super stuk, draagt enorm fijn. Heel veel plezier er van als de volgende bewaarder.

2 likes

Mooie Glashütte, voorzeker. Proficiat en veel draagplezier

1 like

Had ik al gezegd dat hij echt prachtig is? :heart_eyes:

1 like

Gaaf hoor! Glashutte maakt echt prachtige horloges!

1 like

Tja de afwerking van glashutte is toch fantastisch. Mooi ontwerp hoor!

1 like

Prachtig @WPS ! Heb toevallig gisteren de oudere Navigator versie mogen ontvangen, niet in de laatste plaats geïnspireerd door de advertentie van @Cosmograf :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Prachtig horloge ,ik zou deze gewoon eens met de caseback boven dragen.

1 like