NA - Glashütte Original - Sixties Annual edition 2019

Van harte met je nieuwe aanwinst, het mooie van Glashutte is dat de achterkant niet onder doet aan de voorkant :grin::+1:

2 likes

Gefeliciteerd echt een beauty :heart_eyes:

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Prachtig horloge ! Ik snap hem. En voor mij zeker buiten de gebaande paden, het merk niet, het stuk zoals jij het noemt, zeker wel. Heel mooi !

1 like

Kijk dat is nog eens gedurfde kleurstelling. :ok_hand:

En GO is altijd goed.

Gefeliciteerd! Mooi horloge, mooi reis er naar toe en mooi verhaal ter afronding. Geniet ervan!

1 like

Mooi verhaal man! Weet niet of ik mijn vrouw zover had gekregen. :sweat_smile: Geniet er van!

1 like

Kijk, wat een gaaf horloge. Zeker geen eenheidsworst. We zien je graag jn de GO toppic!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie exemplaar! De zoektocht hiernaar is mooi verwoord :+1:t3:

1 like

Pffff dat zeker, gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Prachtige zoektocht met een uniek resultaat …proficiat :+1:

1 like

Wat een wijzerplaat!

1 like

Nice! :ok_hand:
image

2 likes

Die is heerlijk idiosyncratisch! En je kan er bovendien hobbits de stuipen mee op het lijf jagen, dus da’s ook mooi meegenomen.

1 like

Well done sir! :ok_hand:
Ik werd bij het bekijken van het filmpje bijna gehypnotiseerd door die prachtige dial bij de detailopname. Gefeliciteerd!

1 like

Wat een schitterende wijzerplaat heeft deze GO :heart_eyes:

image

Mooi avontuur ook. Nogmaals van harte gefeliciteerd!

1 like

Gave aanwinst zeg! Prachtig om je enthousiasme te voelen in je verhaal. Geniet er van!

1 like

Wat ontzettend mooi!! :star_struck: Prachtige GO! :ok_hand:t2:

Ik kan je enthousiasme goed begrijpen. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig stuk, tof dat je hem zelf in Berlijn bent gaan ophalen :ok_hand: Geniet ervan!

2 likes

Bijzondere wijzerplaat en een prachtig uurwerk! Geniet van je mooie aanwinst

That’s what she said

2 likes

Briljant horloge, echt heel mooi deze speciale uitgaves van dit model. Geniet er van!

2 likes