NA: Glashütte Seventies Panorama Date

Glashütte, een keer eens iets anders. Duitse degelijkheid.

Volgens mij mijn eerste vierkante horloge (gshock niet meegerekend :wink: )

Horloges waarbij de band integreert met de kast vind ik altijd wel iets bijzonders hebben. IWC ingenieur, Rlx Oysterquartz, VC Overseas, PP Nautilus, AP Royal Oak om maar wat te noemen…

Des te meer als er oem band opties zijn.

In dit geval gekozen voor de rubber en stalen band.

De panorama datum is een apart ding. Je moet het (gaan) waarderen. De werking vind ik in ieder geval subliem. Twee schijven die op gelijke diepte onafhankelijk van elkaar werken. Een schijf voor het tiental. De andere voor de eenheden. Dus wanneer de datum verandert van 13 naar 14 verspringt alleen de 3 naar 4. De 1 van het tiental blijft staan totdat we van de 19e overgaan naar de 20e.

Wat foto’s.

71 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Mooi horloge🖒☺…Leuk die datum!

Veel plezier van deze NA🖒😊

1 like

Niet mijn ding, maar wat een kwaliteit. Glashutte modellen zijn over het algemeen om van te smullen. Ik hou het slechts bij de catalogus, helaas. Geniet ervan!

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like

Gaaf ding. Inruil/handel of eigen verzameling? Enigszins excentriek horloge dus geen daily lijkt me.

Ik blader met je mee

1 like

Dat ziet er top uit :+1:

1 like

Zo die is mooi!

1 like

:heart_eyes: , staat met stip op nr1 op mijn wishlist , precies dit model… prachtige aanwinst!

Ik ben jaloers…

2 likes

Supermooi! Vooral die prachtige gijze plaat. Mooie bruine kroko erbij en hij is af. :grin:

Groeten
Rutger

1 like

Erg mooie klok, nog niet eerder gezien. Gefeliciteerd!

1 like

Schitterend

1 like

Een mooi horloge!

1 like

Goeien handel

1 like

Prachtige nieuwe aanwinst, ik vindt Glashütte steeds interessanter worden, geniet er in grote mate van!

1 like

Toppertje hoor gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Heel mooi. Panoramadatum is toffe blikvanger. Geniet ervan.

1 like

Prachtig zeg!

Ik vind dit zo op het oog mooier dan een PP hoor.

Iets met vloeken & kerk…

1 like

Mooi hoor! Congratz!

1 like

Yup. Dan maar vloeken. :sunglasses:

2 likes