Jij hebt 'm van Glycinestore.eu?
Cool
Jazeker,
Ze zijn afgelopen vrijdag binnen gekomen daar.
Dit schijnt de laatste run te zijn met de houten box ook.
Vraagje voor de mannen die er ook een hebben,
De datum hoort toch gewoon om 24:00 te verspringen?
De mijne stond vanmorgen nog op de 18e ![]()
Dat klopt inderdaad niet. Terug sturen en laten repareren.
Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik het fout doe ![]()
Terugsturen en een nieuwe vragen. Enige wat ik kan bedenken is dat hier per ongeluk geen purist uurwerk inzit maar een ‘normale’ en dat hij dus de datum probeert te verzetten bij de verkeerde 12
Ik heb zojuist een retourlabel ontvangen.
![]()
Hm…da’s niet zo best. Ik zal eerst dan eens navragen of ze eerst het horloge kunnen controleren voordat ik op de bestelknop druk.
Ik heb ze even een mailtje gestuurd.
Ik had binnen drie kwartier antwoord. Geen idee wat er met Robert’s horloge is, maar ze gaan het oplossen. Ik kon met een gerust hart bestellen, want dit was waarschijnlijk eenmalig. Dat ga ik dan ook doen.
Ze zijn heel vlot met reageren.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt.
Update vanuit Glycine:
Beste Robert.
Net het pakket van Fedex ontvangen en samen met de chauffeur geconstateerd dat de inhoud is gestolen.
Helaas is het daardoor voor ons niet meer mogelijk om te constateren wat er mis was met je horloge.
Er is direct een nieuw horloge verzonden door ons wat hopelijk morgen bij je binnenkomt.
Het moet niet gekker worden toch,
Pakket via de automaat gedaan, dus de enige mensen die er mee in contact zijn geweest zijn de Fedex mensen zelf ![]()
Wel alle lof voor Glycine Europe,
En laat ik hopen dat de nieuwe niet ook gejat word.
Voor nu,
Mochten jullie een Airman te koop zien met het volgende serienummer, dan graag de methode Westerling toepassen.
Triestige figuren die dat doen ![]()
En uit de bedrijfsnaam is echt niet af te leiden dat er een horloge in zat, dus dit moet iemand zijn met kennis.
WTF - als we naam en rugnummers delen, dan sturen we ze door naar het front.
Gefeliciteerd Robert met je Glycine Airman, laat je nooit in de steek. Wens je veel draagplezier
![]()
Nou, toch wel ![]()