NA: Glycine Airman GL0371 "Purist"

Regel 1 Arend: Ferry heeft altijd gelijk!
Regel 2: Ook al heeft hij geen gelijk, treed regel 1 in werking :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

:astonished:

1 like

Zo,

In de herkansing :star_struck:

12 likes

Top! Goed geregeld bij Gylcine

1 like

Absoluut!

Niks dan lof voor Glycine Europe.

Van het op de hoogte houden de voorraad, tot het leveren en het versturen van het vervangende horloge.

Alles top geregeld :star_struck:

3 likes

Is de jouwe al binnen?

2 likes

Nee, vandaag verstuurd, naar verwachting dan dinsdag binnen (maar misschien ook al morgen). Heb er wel zin in!

3 likes

Hmmm, loopt allemaal niet echt lekker nog. Ruim voor 13u besteld op de 21e, maar horloge niet die dag verstuurd (ondanks belofte op website). Goed, dat kan. Maar…Fedex levert ook niet op zaterdag af (wel gewoon een bezorgdag), belooft dinsdag. Gek genoeg gaat het horloge van Glycine Eindhoven naar de Fedex-hub in Eindhoven en van daaruit niet naar Limburg waar ik woon, maar naar Fedex-hub in Duiven Gelderland, waar het op zaterdag weggaat en weer aankomt, en daar ligt het nu blijkbaar nog steeds…

1 like

Dat is wel jammer, mijne stond ook vast in Duiven.
Maar dag erna wel geleverd.

1 like

Altijd vervelend zo een lang weekend.

1 like

Jij nog iets gehoord over jouw Airman?

1 like

Neuh, FedEx is een onderzoek gestart.
Maar daar zal ik niks van horen.

De verkopr is de opdrachtgever, dus als er al iets uit komt dan krijgt hij er bericht van.

Haha, nee dat loopt idd via hen.
Maar ik bedoel: heb je al een nieuwe?

1 like

Zeker,

Ongeveer 10 posts hierboven al :wink:

1 like

@tijdsbeeld

En hij (of zij…) is binnen!

9 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

2 likes

Gefeliciteerd! Enjoy the party

2 likes

Lekker fris ook op die gele Tropic :grinning:

1 like

Grazie mille!
Ik had eerst deze, ben meestal niet zo van het zwart, maar die had veel te weinig contrast en teveel wijzers, daar werd ik niet veel wijzer van.

5 likes