NA: Glycine Altus Compressor en een bandadvies

:scream:

1 like

Sommigen houden van wat kleur of iets opvallends/apart. Dit horloge kan dat best hebben.

Niets mis met kleur of iets aparts maar op dit fraaie vintage model?? Ehm, nee sorry.

Het was dan ook niet als tip bedoelt voor jou, maar voor BG.

1 like

Dat was al duidelijk, ik probeer @BG1 voor zoā€™n misstap te behoeden :wink:

Aparts? Ik denk dat een afwijkend stiksel beter past op dit type horloge. Niets mis met denim ofzo maar dat zou ik op een moderner horloge gooien.

470_watchstrap_MyHeK-LB130-mbraun20-Uhrenarmband

2 likes

Ok, het was me niet duidelijk dat alleen wat jij mooi vindt hier van belang is.

Ik zal er rekening mee houden in het vervolg, sorry.

Doe eens ff niet zo serieus, joh!

Als ik een denim band op zoā€™n mooie vintage drie keer niks vind mag ik dat toch gewoon zeggen? Bovendien hoeft BG zich daar helemaal niets van aan te trekken. Die mag op zijn horloge gooien wat hij wil.

1 like

Als er een miljard van zijn: 60. Hm. Mensenbandenā€¦

giphy

laat ook maar. :slight_smile:

Ik krijg er geen beeld bij. Maar een Erikaā€™s Originals in passende kleur? Jawel. Sportief genoeg, dat horloge.

1 like

Ik ga ervan uit dat alleen leer van scharrelolifanten is gebruikt. Qua kleurencombinatie lijkt het wel op mijn Bambino. Die vind ik wel geslaagd:

2 likes

Eens. :ok_hand:Mooie combinatie door het stiksel, vooral met het zwart van de afgewerkte zijkanten er nog bij.

Ik denk dat ik deze dan eerder zou kiezen dan de olifant. :wink:

1 like

Weer eens wat anders dan een lampekap ervan maken :face_with_hand_over_mouth:

Juist, niet van die arme Olifanten die in piepkleine kooitjesā€¦

Welk bandje is dit op je Bambino?

Deze suĆØde band zit standaard op deze Orient Bambino (de FAC08003A0).

Ja, ook lastig met eieren leggen en zoā€¦ Heel triestā€¦ :pensive:

1 like

Ik word zelf altijd heel treurig van die Olifanten die gedwangvoederd worden omdat wij zo nodig een krul van 25kg olifantenlever op onze tournedos willen

BINNEN!
Alleen jammer dat de 18mm between lugs er 17,4mm zijn en de 18mm olifantsband in het ruim 18,6mm meetā€¦
Voor de rest, wat een plaatje :heart_eyes:

5 likes

Ding is echt inside-out in topstaat. Denk haast dat-ie bij mij voor de eerste keer uit elkaar ging. Plezier er mee! :+1:

2 likes

Ik vond hem al mooi toen ik hem vandezomer bij @Tudor13 om de pols zag, nu zo hier voor me is hij nog gaver! Ongekend gaaf voor een horloge van ruim 54 jaar oud.

Ik denk dat de wijzerplaat een cognac bandje prima kan hebben, de bruine Olifant ruil ik voor een cognackleurige, of wellicht toch maar een mooie cognac struisvogel van Kaufmannā€¦?

Wat een prachtig jaloersmakend horloge. Daar ga je veel plezier van hebben.

1 like

Dat doe ik zeker!
Op een cognac olifantenlederen band gezet!

3 likes