NA Glycine Combat 6 Vintage

Na de aankoop van de Meistersinger uit m’n andere NA topic, kwam ik nog een mooi model tegen:
De Glycine Combat 6 Vintage.

Ik wilde al heel lang een Glycine hebben. Ze hebben zulke mooie modellen.
En dit is één van hun betaalbare modellen. En het heeft een wat rustiger uiterlijk in vergelijking met bijvoorbeeld een Airman.
De NATO maakt het helemaal af vind ik. Ik ben normaal niet zo’n NATO liefhebber maar deze blijft voorlopig wel even eraan.

Ik krijg nu toch echt wel het gevoel dat 43mm mijn persoonlijke sweet spot gaat worden. Het draagt heel lekker.
En omdat het horloge niet te dik is torent hij ondanks de NATO niet hoog boven m’n pols uit.

Ik kreeg er van de shop nog een Glycine boodschappentas en Glycine pet bij. Altijd leuk :slight_smile:

31 likes

Mooi horloge!

1 like

Is een heel mooi horloge!
Gefeliciteerd.

1 like

Ook heel mooi :+1:t2: gefeliciteerd!

1 like

En nog een keer gefeliciteerd! :tada: Leuk horloge, mooi formaat lijkt me. Enjoy!

1 like

Heel tof! Echt een gaaf horloge! :+1:t2:

1 like

Leuk, leuk!

1 like

Is inderdaad een fijn horloge !
Veel plezier ermee

1 like

Mooi! :smiley::muscle:t2:

1 like

Ja heel nice vind ik hem. Enjoy!

1 like

Leuk! Dit is toch saffier met 50m WR?

Groeten van z’n 41mm plexi 100m neef. De CV7.

1 like

Klopt!

Groeten terug :grin:

Tof ding! Misschien vloeken, maar deze vind ik toffer dan je andere NA! :slight_smile:

1 like

Ja smaak zal altijd meespelen. Ze zijn allebei anders en ze hebben allebei hun charme.

2 likes

Gefeliciteerd met beide aanwinsten! Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge van een helaas zwaar ondergewaardeerd merk.
Value for Money is Top.

1 like

Helemaal mee eens

Gefeliciteerd met deze mooie NA :ok_hand:

1 like

Sweet :ok_hand:

Gefeliciteerd, inderdaad prachtig horloge! :+1:

Het is dat ie voor mij veel te groot zou zijn, anders zou m’n Hamilton Khaki Field Mechanical misschien wel het veld moeten ruimen…deze Glycine heeft wat mij betreft een rustiger of beter gebalanceerde dial en dat vind ik bij een field watch een grote plus.

1 like