NA: Glycine Combat 6

Prachtige dresser met militaire roots en 43 mm is toch wel de “sweet spot” voor mijn 18,5 cm polsen.

Het uurwerk lijkt iets te klein qua diameter voor de kast, kijk maar waar de datum zit, maar het stoort me niet. Glycine heeft dit netjes opgelost, goed uitgelijnd met de indices. Excuses voor de stofjes.

Blij mee!

17 likes

Nice!

1 like

Mooi! Vooral op de rally strap. Veel plezier er mee!

2 likes

Je wou hem afkraken, wedden? En kreeg spijt, dus trok je je reactie in? Hahahaha grapje hoor.

Blij mee? Terecht! Mooie millitary wijzerplaat en de datum netjes uitgelijnd met de 24 uurs indicatie. Geniet ervan! :thumbsup:

1 like

Jaha, die zijn mooi! Gefeliciteerd hoor. En op staal nog wel. Veel plezier er mee.

De mijne zit op leer:

1 like

Ja da’s ook mooi. De racing strap die ik op de foto laat zien is echter een fractie te dik, waardoor hij gaat “schuren” bij de kast. Dat wordt een mooie struisvogelband denk ik, geen NATO of Perlon deze keer.

1 like

Bijna goed :blush:
Vind hem zo mooi da’k hem wou kopen!
Dacht even dat het een verkoopadvertentie was en zag dat Bram gereageerd had met 'nice’
Dus ik stuur hem een pb met tip om zijn reactie terug te trekken ivm schorsingspenalty.
Daarna keer ik terug en xie dat je er gewoon heel blij mee bent en géén sprake is van verkoop.
Dus stuur ik Bram opnieuw berichtje maar vanuit verkeerde post, ach, laat ook maar :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:
Mooie klok dus !!

4 likes

Struis is een heel goed idee. als dit huidige bandje aan vervanging toe is, wordt het ook struis.

Great minds think alike :wink:

Ja da’s ook mooi. De racing strap die ik op de foto laat zien is echter een fractie te dik, waardoor hij gaat “schuren” bij de kast. Dat wordt een mooie struisvogelband denk ik, geen NATO of Perlon deze keer.

Mooi strak ontwerp, gefeliciteerd!

1 like

Haha da’s een complex verhaal geworden. Nee: (nog) niet te koop en ik ben er reuze blij mee! Bedankt voor je reactie.

1 like

Voordat iemand anders hem maakt: Yadayada invicta yadayayda blabla invicta.

Nee ziet er strak uit! Mijn voorkeur zou ook naar leer uitgaan :ok_hand:

Deze is gelukkig van vóór de veelbesproken overname. Pfieuw. Ik haal er een rustige zwarte leren band bij denk ik. Zo kalm mogelijk, maar misschien ook honingkleurig struisvogel. Iemand nog andere of beter tips? Staal bevalt op zich ook wel hoor.

1 like

Hij is fijn!

1 like

Mooi hoor. Kan niet anders zeggen.
Kende het merk nog niet. Interessant!
Ik vind het uurwerk niet te klein voor de kast hoor!
Veel plezier er mee.

1 like

Je zou een topic kunnen starten, hoe ik een mooie Glycine mis liep!. Eerlijk gezegd vond ik het komisch!

1 like

Mooi, de Combat 6!
Staat goed bij je outfit hoor, maar ik vind het geen dresswatch overigens.

2 likes

Nee? Wat voor type geef jij hem? Field watch past imho niet.

In ieder geval geen dresswatch, zonder dat er persé een goede naam is voor wat voor genre dit is. Mijn poging is in het engels (we hebben ook geen woord voor dresswatch he): a fieldy kind of sportswatch :slight_smile:

1 like