NA - Glycine Combat Moonphase

Nou, daar is ie dan. Heb er al zo vaak naar gekeken, en zo vaak Chrono, Ebay etc afgespeurd naar een ‘goedkope’ instapversie van een complicatie die ik nog niet had en waar ik wel nieuwsgierig naar was: de moonphase.

Nu had ik al vaker naar Glycine gekeken omdat ik dit leuke horloges vind en ook een sympathiek merk. En ze zijn niet te duur. Nu is over die Combat al vaak gezegd dat een fieldhorloge eigenlijk geen maanstand hoort te hebben, maar ik vind de combinatie toch gewoon geslaagd.

Zat wel altijd te twijfelen over de versie - zwarte plaat, blauwe plaat, lichte plaat. Maar goed, toen kwam deze full set voorbij voor een zeer mooie prijs, dus maar toegeslagen.

Ik hou het originele bandje nog even nieuw en apart. Je weet nooit of je er toch een keer op uitgekeken raakt nietwaar :-). Maar voor nu even genieten van dit mooie eenvoudige horloge met dan TOCH die ene missende complicatie die ik nog wilde hebben.

22 likes

het is weer eens wat anders zo’n moonphase :star_struck:
ben er een beetje naar rond aan het surfen en kom toch mooie horloges tegen in deze uitvoering.
ik ben het nog even aan het uitstellen en kijken of de drang blijft hangen :smile:
ook zie ik zo’n “open hart” horloge wel zitten.
vroeg of laat denk ik toch eens zo een horloge binnen te halen, kwestie om een variatie te hebben :smile:
maar zoals ik al zei, even wachten of de drang blijft knagen :stuck_out_tongue_winking_eye:
maar gefeliciteerd met je NA :star_struck::+1:

Lekker belangrijk. Mooi ding hoor. Enjoy :+1:

Ik vind het een pracht :ok_hand::ok_hand:

Helemaal mee eens. Staat ook al een tijdje op mijn radar. Mooi hoor :+1:

Heel erg mooi. :+1:

Gefeliciteerd mooie aanwinst die ook een diversiteit aan banden aankan.

Ik ben niet zo van de “open hearts”, maar deze kan ik je aanbevelen. Heel, heel, heel veel horloge voor het geld.

Trouwens standaard wel op een stalen band.

1 like

Overigens prachtige Glycine. Gefeliciteerd!

zekers. Heb een hele serie verschillende banden. Je kunt er best een sportieve klok van maken, en zelfs bijna een soort dresser. Gelukkig 22mm, dus ik heb een hoop dat past! Ik moet zeggen dat de 40mm ook niet tegenvalt naast het overgrote deel aan 42mm’s die ik heb.

Ik had nog nooit gehoord van dit merk. Maar een mooi horloge is dit👍 Ga het merk eens even googelen straks.

ja, niet een van de 20 meest bekende merken, maar ze lopen toch al een jaar of honderd mee.

mooi horloge, dat wel, maar het spreekt me niet aan. :neutral_face:
ik ben uit aan het kijken naar een combi: open hart en moonphase :face_with_monocle:
en dan moet het als ik hem gevonden heb nog eerst “bezinken” voor een tweetal weken vooraleer deze dan in bestelling gaat.
dus nog een lange weg te gaan me dunkt :smile:

1 like

Een heel mooi horloge !

Mooie aanwinst! Het bandje past er overigens ook mooi bij :+1:

Veel draagplezier :+1: