Nou, daar is ie dan. Heb er al zo vaak naar gekeken, en zo vaak Chrono, Ebay etc afgespeurd naar een ‘goedkope’ instapversie van een complicatie die ik nog niet had en waar ik wel nieuwsgierig naar was: de moonphase.
Nu had ik al vaker naar Glycine gekeken omdat ik dit leuke horloges vind en ook een sympathiek merk. En ze zijn niet te duur. Nu is over die Combat al vaak gezegd dat een fieldhorloge eigenlijk geen maanstand hoort te hebben, maar ik vind de combinatie toch gewoon geslaagd.
Zat wel altijd te twijfelen over de versie - zwarte plaat, blauwe plaat, lichte plaat. Maar goed, toen kwam deze full set voorbij voor een zeer mooie prijs, dus maar toegeslagen.
Ik hou het originele bandje nog even nieuw en apart. Je weet nooit of je er toch een keer op uitgekeken raakt nietwaar :-). Maar voor nu even genieten van dit mooie eenvoudige horloge met dan TOCH die ene missende complicatie die ik nog wilde hebben.
het is weer eens wat anders zo’n moonphase
ben er een beetje naar rond aan het surfen en kom toch mooie horloges tegen in deze uitvoering.
ik ben het nog even aan het uitstellen en kijken of de drang blijft hangen
ook zie ik zo’n “open hart” horloge wel zitten.
vroeg of laat denk ik toch eens zo een horloge binnen te halen, kwestie om een variatie te hebben
maar zoals ik al zei, even wachten of de drang blijft knagen
maar gefeliciteerd met je NA
zekers. Heb een hele serie verschillende banden. Je kunt er best een sportieve klok van maken, en zelfs bijna een soort dresser. Gelukkig 22mm, dus ik heb een hoop dat past! Ik moet zeggen dat de 40mm ook niet tegenvalt naast het overgrote deel aan 42mm’s die ik heb.
mooi horloge, dat wel, maar het spreekt me niet aan.
ik ben uit aan het kijken naar een combi: open hart en moonphase
en dan moet het als ik hem gevonden heb nog eerst “bezinken” voor een tweetal weken vooraleer deze dan in bestelling gaat.
dus nog een lange weg te gaan me dunkt