NA: Glycine Combat Sub 39

Ik heb 'm hier nog nog niet voorbij zien komen, dus hierbij mijn nieuwe NA: de Glycine Combat Sub 39!
Ik heb de Glycine nu anderhalve week om de pols en ik ben er heel erg tevreden mee. De specs:

• Diameter: 39mm
  • Lug-to-Lug: 46mm
  • Dikte: 11mm
  • Lug afstand: 20mm
  • Uurwerk: GL 224 (Sellita SW-200-1)
  • Unidirectional bezel met 120 clicks
  • Screw down crown
  • Saffier
  • 300m water resistance

Ik was al een tijd op zoek naar een kleinere duiker - want helaas niet gezegend met brede polsen. Ik heb nog een tijdje getwijfeld over de 36mm variant, maar vond de kleurstellingen van 39mm versie mooier. Daar komt bij dat de 36mm versie 1mm dikker is (12mm ipv 11mm). Ben uiteindelijk gegaan voor de GL0406, met de zwarte wijzerplaat en rode bezel - wat een topper! De vergelijking met de Tudor BB is snel gemaakt, maar dat is me om het even.

Het enige wat beter had gekund is de stalen band. Om onduidelijke redenen is er voor gekozen de middelste links te polijsten - en dat valt een beetje uit de toon bij de rest van het horloge/band. Verder is het resizen van de band, ehm,… uitdagend (splitpennenhel). Anyhow - er is een trits NATOs en tropics onderweg om regelmatig te kunnen wisselen.

Tot slot - ben je op zoek naar een duiker met beperkte diameter, met een gangbaar automatisch uurwerk, 300m waterdichtheid, saffier en een ruime keuze aan kleurstellingen? Grote kans dat je bij deze Glycine uitkomt!

Ik heb mijn horloge gekocht bij https://www.glycinestore.eu van mede-forummer @guus1 - en dat is zeer goed bevallen. Bedankt Guus!

Dan nu de plaatjes!

44 likes

Nice en leuk merk! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi maatje :+1: mooi Model. Geniet er van.

1 like

Veel plezier met je nieuwe Glycine Combat Sub 39 mm.
Voor de liefhebbers hierbij de link naar een review van dit horloge ,

2 likes

Gaaf die rode bezel. Geniet ervan!

1 like

Leuk. Gefeliciteerd met deze niet voorbij komende NA. Enjoy

1 like

Mooi, ook die rode bezel. Die gepolijste middenschakels heb ik ook op mijn tissot seastar. Ik vind dat wel wat hebben.

1 like

Leuk model! Gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

Prachtige aanwinst, bang for bucks :+1:

1 like

Van harte met je nieuwe Glycine! Mooi detail dat ze de datum een passende kleur gemaakt hebben. Veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Heel mooi horloge, ik vind de gepolijste delen in de band helemaal niet misstaan als ik eerlijk ben :ok_hand:t2:

1 like

Mooie Glycine, veel draagplezier!
De rode bezel staat hem ook goed, eens wat anders op een duiker :grin:

1 like

Mooi ding! Toevallig van de week ook naar gekeken. Lekker maatje 39mm

1 like

Slimme keuze van Glycine om deze duiker nu ook in een kleiner formaat aan te bieden. Staat je goed!

1 like

Gefeliciteerd met de Na. Lekker kleurrijk. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi rood.

1 like

Gaaf horloge en mooie maat, staat je goed :+1: Toffe kleurstelling ook, veel plezier ervan!

1 like

Geniet van je NA, veel draagplezier toegewenst. :ok_hand:

1 like

De datum in zwart/rood is heel tof, maar wel iets minder goed leesbaar.