Goed, gewoon goed! Ik zou er tevreden mee zijn. Plezier ermee.
Je krijgt altijd waar je voor betaald, Henk. Da witte gij ook. Maar ik meen wel op te moeten merken dat de SPB317 half gebrushte, half gepolijste wijzers heeft. Dat je niet denkt, hee, ze hebben het niet af gemaakt.
Ebel! Ebel! Ebel! Ik kijk er naar uit.
… Ik geloof je niet.
Glycine Combat, zowel Sub als Vintage, altijd leuk. Gefeliciteerd!
Zeker dikke prima! Gewoon een goed horloge voor de prijsklasse.
Gefeliciteerd ermee!
Ik door de Seamaster NTTD. Ik heb de mesh ook gebrushed zodat die beter past bij de bovenkant van de kast.
Maar natuurlijk! Nee, het gaat om de zijkanten. Die zijn gewoon gestanst en verder niets. Dan krijg je zo’n rafelige reflectie in het zonlicht. Ik kon dat niet meer ont-zien. Jij hopelijk nog wel
Haha, OK, touché!
Heel mooi horloge Koen, uitgerust met een Sellita SW 200 en dat alles voor een relatief niet zo’n hoog bedrag. Op de foto’s zie ik niet dat de afwerking “minder” is. Gefeliciteerd, veel zwem - en zeilplezier er mee gewenst!
Ik zie met macro één klein braampje op de uurwijzer onderaan, hier, maar gelukkig zijn m’n ogen zo kut dat ik met leesbril geen noemenswaardigheden ontwaar.
Met de meshband ziet hij er wel sjiek uit!
Mooi horloge hoor, gefeliciteerd met deze duiker!
Mooi horloge! Ik zit af en toe ook wel eens naar Glycine te kijken met een schuin oog. Die 39mm duikers zijn ook wel erg leuk.
Jazeker, prachtige aanwinst
Misschien heb je mazzel en/of had ik pech
Hoe dan ook, dat was niet de enige reden dat ik hem weggedaan heb. Het feit dat hij er maar wat lag te niksen vanaf het moment dat de zomervakantie voorbij was speelde ook een rol. Dus ik ben benieuwd of de Glycine het tot volgend voorjaar redt!
Absoluut! Daar heb ik ook over zitten twijfelen, maar ben toch blij dat ik voor de 42 mm ben gegaan. Subtiliteit was geen prioriteit
Mooi , gefeliciteerd
Mooie foto’s ook!
Geniet van je horloge!
Gefeliciteerd met deze sportieve NA Toni. Staat je goed. Afwachten hoelang deze blijft
Complimenten voor de beschrijving, grappig dat er wordt opgemerkt dat het wel een verkooptopic lijkt
Mooi hoor! Gefeliciteerd!
Veel draagplezier!
Stoer en die mesh staat 'm ook erg goed!
Heel leuk horloge. Zeker voor het geld. Gefeliciteerd.