Een nieuw high end horloge zit er even niet in dit jaar maar iets leuks voor erbij kon er wel af.
Gisteren binnen gekregen. Ik heb het model al eens gehad en was daar altijd erg tevreden over. De lugs zijn mooi gebogen en vallen perfect om mijn pols. Lange tijd wilde ik al een duotone klok in de collectie hebben. Heel lang heft de Longines Hydroconquest op de lijst gestaan maar toch was die het steeds net niet voor me. De eerste modellen van de Glycine hadden uitsluitend pvd aan de buitenkant en geen lugholes. Gelukkig hebben ze dat hersteld en dat was ook de reden om deze nu aan te schaffen. Ik heb wel honderden banden versteld tijdens mijn hobby maar wat een ellende was dit. De splitpennen in de band zaten muur en muurvast en dat is nog en heel karwei geweest. Het was zelfs zo erg dat ik een schakel verneukt heb. Gelukkig heb ik bescheiden polsen en er nog 2 over. De pasvorm is perfect en de cijfers op de dial maken hem ook apart. Beetje in de stijl van mijn Bretiling Superocean II. De bracelet is gebrushed dus niet zo bling als de Hydroconquest. De sunburst is wat donkerder van kleur dan bijvoorbeeld een blauwe Orient Mako. Al met al een mooie verschijning die ook vrij dun is en fijn onder een overhemd glijdt.
Leuk ding, heb er ook wel eens naar gekeken voor de fun.
Super mooie combi, deze zou ik graag ook eens in het echie willen zien…
Geniet ervan en veel draagplezier zeker in de mooie zomer die er hopelijk aankomt
Mooi horloge en werkelijk een schitterend logo.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Ben ook op zoek naar een glycine wellicht. Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?
Nederlandse handelaar…
Mooie aanwinst, een blijvertje
Lekker zomers Gefeliciteerd met je aankoop.
Leuke klok!
Toffe Clycine. Ik zou zelf niet voor bi-color kiezen denk ik maar het staat 'm zeker! Ik mis wel een beetje de vaste NA foto op je balkon
Dat is de tweede. Het was een beetje schemerig dus heb een stapje naar voren gedaan.
Mijn beste,
Een enthousiaste verworvenheid!!
Ziet er goed uit!!
Ik wens je er een ontspannende tijd mee!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Mooi model
Staat je goed.