Vorig jaar december vroeg ik jullie mee te denken over een ‘nette’ klok voor onder m’n overhemd … aangezien ik al een groot aantal ( Citizen ) duikers heb mocht het een duiker zijn. Ik kreeg veel adviezen en heb sindsdien tig horloges en filmpjes gezien! M’n keuze is uiteindelijk gevallen op deze Glycine! Geen duiker maar ja! Ben er heel erg blij mee! Enige wat me niet kan bekoren is het bandje … sowieso de kleur niet maar ook de looks van een NATO. Op zich vind ik de stof wel fijn maar al die ijzeren lusjes ( geen idee hoe je zoiets noemt ) vind ik geen gezicht! Wellicht een NATO die bestaat uit twee delen? Of een leren band? Als iemand een tip heeft! Let me know!
Gefeliciteerd met je NA. Leuk naast je duikers. Geniet ervan
Mijn beste,
Gefeliciteerd met je nieuwe tijdgenoot!!
Ik wens je er een plezante tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mooie aanwinst! Geniet ervan!
Mooie Glycine. Veel draagplezier ermee.
Mooi ding !! Veel plezier ermee
Gaaf horloge, veel plezier ervan
Mooi . Ik heb een combat sub , en alhoewel het zeker niet moeders mooiste is draagt ik ‘m bijna dagelijks. Ligt gewoon zo lekker op de pols !
Veel plezier ermee
Mooie horloge! Van harte. Geniet er van.
Leuke fieldwatch. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Jarenlang tot grote tevredenheid een Glycine Combat field horloge gedragen. Top horloges! Gefeliciteerd, en veel plezier er mee.
Een two piece stoffen band kan goed werken, maar een persoon of andere single pass natuurlijk ook. Sailcloth, leer, tropics en perlon, dit is een bandenslet die het allemaal kan hebben. Ik zou gewoon eens wat bij de gebruikelijke handelaren in banden kijken of je wat van je gading vindt.
Mooie NA, gefeliciteerd!
Misschien een MN strap? Zelfde comfort maar zonder de keepers.
Blijf dit een mooie Glycine vinden. Nice.
Geniet ervan👍
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Mooie Glycine. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd, veel draagplezier.
Verklaar je nader … MN?
Een elastische Nato gedragen door de Franse Marine Nationale.
Er zijn tal van aanbieders van deze banden van goedkoop tot duur. Verkrijgbaar in enorm veel kleuren.
Voordeel is dat ze geen grote keepers hebben en daardoor veel smaller dragen.
Via een snelle search op Google kom je al snel veel voorbeelden en aanbieders tegen: Klik
Op het forum zijn er ook al verschillende topics over: Klik
Toffe aanwinst👌 van die nato dat extra flapje eraf knippen en de sluiting aan de onderzijde houden.
Dan zie je die ijzeren lusjes niet meer.
Zo doe ik het al jaren.
Goeie!
Nice! Ziet er goed uit…