NA: Glycine

Tja dat heb ik ook wel eens, hou mijn collectie op 3 stus dus af en toe zit er 1 bij die je eigenlijk had willen houden. Maar je kan er maar 1 tegelijk dragen. Blijft dus soms een dilemma :grin:

1 like

Ik heb Zaterdag mijn nieuwe Airman gekregen dus principieel ben ik niet echt, maar toch ben ik er niet echt blij mee ( zal ze bij Invicta wat jeuken, verwacht ik ).
Ze hebben in het verleden hun hand overspeeld met te hoge prijzen dus het zal een geval van buigen of barsten zijn geweest maar toch…:smirk:

1 like

Dat heb ik ook begrepen. Maar heb ook begrepen dat de kwaliteit niet slechter is geworden. Al heb ik zelf geen ervaring met de oude Glycine, moet ik eerlijk bekennen. :blush:

1 like

Ik heb 2 horloges van het oude Clycine gehad en 2 na de overname, kan niet anders zeggen dan dat het steeds kwalitatief zeer goede horloges waren zowel qua afwerking als ook het zeer netjes lopen van de calibers.

1 like

Check, Mooi model :point_up::innocent::heart_eyes:

Maar wel over een tijdje in het blauw…

2 likes


Na een 24 uur een afwijking van +2 seconden.
Ben onder de indruk :blush:

3 likes

Prachtig! Geniet ervan

1 like

Prachtig

1 like

Ik heb er twee van na de overname en kan zeggen :
De kwaliteit is prima. :+1:

1 like

Gelukkig maar :+1:
Weet van mijn CS het jaar niet, papieren zitten erbij maar niet afgestempeld. Horloge heeft wel groot onderhoud gekregen in augustus dit jaar.
Denk zelf dat deze rond 2015 is geproduceerd

De stalen banden zijn beide massief en lijken erg op elkaar.
Heb de Glycine een week lang gedragen.
Maar moet toch toegeven dat de Oyster van de SKX prettiger draagt.
Zou nu niet weten waardoor dit komt.


1 like

Zoals hierboven al gemeld zit de stalen band iets minder lekker dan die van de SKX. Haartjes van mijn arm blijven er telkens tussen zitten, komt omdat de schakels dichter bij elkaar zitten. Dus maar eens iets anders proberen en dan een keer geen Nato.


Kleur van dit elastische bandje vindt ik goed bij de lume kleur passen

En het zit heerlijk :relieved:

1 like

Toch maar weer op staal …:blush:

2 likes

Beterrr!! :+1:

1 like

Ja dat elastische bandje gaat na verloop van tijd voelen alsof er een elastiekje om je pols zit

1 like

Haha

Het nadeel van staal is dat je s’ochtends zo’n koude klatser om moet doen.
Ik heb altijd een raam open ook in de winter.
Stop hem dan eerst 5 minuten in mijn broekzak, dan is ie lekker warm.

1 like

Ik doe m gewoon ff 15 sec in de magnetron ,anders loop ik zo lang zonder horloge .
Niet langer dan 15 sec hoor

1 like

:joy:

1 like

Daarom is titanium zo prettig :grin:

2 likes

Heb een goedkoop titanium horloge via AliExpres besteld maar denk dat die niet meer binnen komt
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/2/d/d/2ddfc7b31f5aa1a6dc60bfa3fbe5aae2d6690f1f_1_690x442.jpg

3 likes