NA: Glycine


De Combat Sub vandaag binnen gekregen, de CS is nog in super mooie staat en hier gekocht in het blauwe gedeelte.
Zelf ben ik helemaal weg van de ghost bezel dat was samen met de geschiedenis van dit merk de reden van deze aankoop. En tja jammer dat het merk is overgenomen door Invecta maar zo gaat dat vaak in deze wereld.

CS is lekker plat met maar iets meer dan 10 mm en valt mooi om de pols met de gebogen lugs, toont wel groter dan mijn SKX al zijn beide 42 mm.

Ben benieuwd wie van deze 2 beaters de meeste polstijd gaat krijgen.

Let the battle begin :thinking:

31 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Ziet er prima uit!!
Leuk ook dat je, je verdiept in de geschiedenis van dit horloge-merk!!
Dat vervolmaakt de horloge-hobby!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Gaaf, ik zag er laatst een in het blauwe gedeelte staan (inmiddels verkocht vgm) en heb er ook even over getwijfeld… :heart_eyes: veel plezier van dit mooie horloge!

1 like

Mooi horloge Dan! Glycine is inderdaad een goed merk Ă©n met een rijke historie. :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier ermee gewenst! :+1:

1 like

Mooi horloge! Heb zelf ook een Combat Sub voor dagelijks gebruik. Draagt erg prettig, is degelijk en een echte Zwitserse automaat.
Geniet ervan!

3 likes

Ook een mooie uitvoering :star_struck:

Het is wat het is. Het merk ligt nu een beetje op de helling. Maar dat maakt deze bekende modellen niet minder mooi.
Geniet van je aanwinst, mooie duiker :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst ! :+1: Vind zelf de Glycine wat eleganter overkomen / mooiere afwerking :grin:

1 like

Klopt vindt ik ook, er zit natuurlijk ook wel prijsverschil in. Maar ben dus zelf meer benieuwd naar het draagcomfort.

Nice!

Een van de mooiste duikers in dit segment :+1:

Gaat het zeker winnen van de 009 :wink:

1 like

Die Seiko kan naar t blauw

1 like

Congratsđź‘Ť

1 like

:blush: Nee de SKX gaat niet naar 't blauw, heb ik gekregen van mijn zoon.

1 like

Leuk hoor. Klasse apart ten opzichte van de SKX.

1 like

De hoeveelheid lume van de Seiko is natuurlijk bekend


Maar die van de CS is toch wel erg mooi

SKX houdt het wel langer vol, wijzers en indexen gaan goed maar de cijfers ebben sneller weg.

2 likes

Een van de meest ondergewaardeerde merken.
Veel plezier van dit mooie horloge.

2 likes

Mooie combat-sub!
Veel draagplezier toegewenst met je Glycine :+1:

1 like

Band net op maat gemaakt, helaas wel met pinnen en niet met schroefjes.
Band loopt wel mooi af van 22 mm naar 20 mm.
Horloge valt mooi om de pols heen door de gebogen lugs


En natuurlijk kroon met logo…

6 likes

Draagt idd zeer prettig, heb de mijne al een tijdje geleden verkocht maar kom er steeds weer achter dat ik dat niet had moeten doen :thinking:

1 like

Mooi man! Blijven leuke horloges die Glycines… en boeie dat het door Invicta is overgenomen :smile::+1:t2:

1 like