Prachtig horloge, mooi hoor. Staat goed. Leuk om wat meer wrist shots te zien van deze.
Momenteel kijk ik ook rond voor deze. Maar dan wellicht die met de blauwe bezel voor wat meer kleur . Heb je GCS met gekleurde bezel/wijzerplaat ook overwogen? Wat vond je van die?
Onder andere de Airman Airfighter GL0052 heeft een hoog invictagehalte. Pasgeleden had iemand nog een paar foto’s gedeeld van een nieuw model. Helaas heb ik die niet meer terug kunnen vinden. Maar daar zag je gewoon dat de looks beduidend minder worden.
Ik moet overigens er nog wel bij opmerken dat de overname zeker ook positieve dingen mee brengt. De prijzen zijn een stuk lager geworden van de horloges!
Zo’n anderhalf jaar en 30 horloges geleden schat ik.
Wellicht niet zo lang maar ik verzamel dan ook pas twee jaar serieus.
Extra bracelet ervoor gekocht en wat bandjes. Hetzelfde model voor mijn vader bijgekocht.
Bovendien als ik deze nu zou verkopen zou ik voor hetzelfde geld niet snel dezelfde kwaliteit krijgen. Hij gaat mee op vakantie en kan altijd om. Deze en mijn G-shock square zijn de enige horloges waarvan ik weet dat ze nooit vertrekken.
Deze Solid Warrington van WatchGecko gehaald en draagt echt top. Moet ik wel bij vermelden dat ik deze in de sale heb gehaald (samen met veel andere leden via het aanbiedingentopic) voor iets in de 20 euro, geen idee of dat nu nog steeds kan.
Verder draag ik hem graag op rubber of een mooie (vintage of mooi verweerde) canvas strap.
Niet geheel toevallig lees ik je post terwijl ik mijn Combat Sub Golden Eye draag En ja, deze is ook een van mijn favorieten in mijn collectie.
Voor een 42mm draagt ie prima niet in de laatste plaats vanwege de geringe hoogte. En ik draag de mijne op een Zulu strap die nog iets aan dikte toevoegt. Ik ben nog aan het zoeken naar een geschikte zwarte mesh band (tips, iemand?).
Anyway: veel plezier van je aankoop, maar dat zit wel ️ denk ik zo!
ik vind deze sub van TS erg mooi. Maar ik zie dat er nog verschillende types zijn, en ook door elkaar op de website van Glycine worden aangeboden. Kleine verschillen in logo, maar ook arabische cijfers of stippen als uurmarkers (zoals het exemplaar van TS).
Ik vind deze (van TS) de mooiste van de twee… maar ben nieuwsgierig of deze Combat Subs te modden zijn… bijvoorbeeld deze (van TS) met de groene bezel van het andere type. Iemand die waar meer van zou weten?