Mijn koffie sproeide bijna over de tafel
Geniet van je GShock DW5600E, het zal niet bij deze blijven
Mijn koffie sproeide bijna over de tafel
Geniet van je GShock DW5600E, het zal niet bij deze blijven
rattrapante…
Dat is discutabel, wel maken ze voor het geld prima quartz horloges. Ik heb er drie in mijn verzameling en ik vind ze heel tof. De onbetwiste “King of shock resistant watches” titel durf ik ze wel te geven.
Verder herken ik je verhaal wel, mijn eerste jaar op het HF was ik ook een groot fan van automaten welke ik verheven vond boven quartz en zelfs “een ziel” vond hebben. Maar des te langer je leest en nadenkt blijkt een mix van handopwinders, automaten en quartz helemaal zo gek niet te zijn. Mijn “grail” is wel een Seiko Springdrive maar daar moet ik nog een tijdje voor sparen. Dat vind ik toch wel een heel vernuftig ontwerp met een prachtige “sweeping” secondewijzer.
Voor 56 euro heb je echt een heel toffe G-Shock gekocht en ik wens je daar heel veel plezier mee! Wat @munkel Marco zegt over het bandje kan ik beamen. Maar op AliExpress zijn voldoende goed passende FKM bandjes te koop die het draagcomfort van de Casio G-Shocks flink verhogen.
Dat is een verschijnsel van de laatste 10 jaar, schreeuwlelijken op sociale media die blijkbaar ook nog hele hordes volgers mee krijgen en daar ook nog aardig geld mee verdienen.
Zelf ben ik ook wel een schreeuwlelijk, vooral als het over mijn daytona droom gaat, maar af en toe een knuppel in het hoenderhok gooien, het leven zou ook saai zijn zonder wat gezonde spanning…
Je kan zijn videos ook gewoon niet bekijken.
No shit sherlock .
Eindelijk. Iemand die het snapt.
Wat je hebt:
Verlichting.
Zelfs tilt-functie arm omhoog en ja hoor licht.
Atoomklok nauwkeurig. (Multiband 6)
Schrikkeljaar, zomer/wintertijd: automatisch. Echt!
200 meter waterdicht
Wekkers medicijnen enz.
He wat? Geen batterij-wissel meer nodig, huhh?
(Solar)
Welk horloge onder €5000 met wijzers hebben dat, laat staan “smart” watches.
Nou, nou?
Druk mee bezig
Dit model niet maar toch een top horloge en zeker voor die prijs!
Mooi horloge
G-Shock hoort gewoon in elke collectie.
Geniet ervan!
Veel draagplezier!
Gefeliciteerd
Net als een monster of een Amphibia, of een einzeiger, funky vintage … Uitzonderlijke en herkenbare horloges die zich toch bewezen hebben. Dat is voor mij ook keuzebepalend. Er is veel leuks van goede kwaliteit wat niet direct de bank hoeft te kosten
seiko monster?
Ja, ik heb de Gen1 Orange monster Japan. Draag ik niet vaak maar is wel een bijzonder ding. There’s nothing like a monster
Ik heb de GW-M5610U-1er gehaald
€103,- wel dubbele prijs van jou, en had de jouwe ook voor €57 zoiets zien staan, maar scheelt weer naar de juwelier gaan. Waarschijnlijk pas in jaar 2038 of nog iets eerder/later batterij wissel, maar geen idee wat dat dan kost. Ik had ook die MIP-display GWX100 l 200’s gezien, maar vond het veredelde fit-watches, met de batterijduur van een natte dweil door die bluetooth enz. Bovendien las ik allerlei problemen zoals flikkerende displays, nee dank u. Maar goed, goeie koop van jou! Ik denk doe het gewoon, €50 extra voor Solar, het heeft wel iets.
Voor de titel krijg je al een 10/10.
Gefeli!
Ik vind het wel iets hebben, caseback eraf, batterijtje erin, ff wat liefde geven elke paar jaar… idk im weird like that