Al maanden geleden hadden we tickets richting het oosten geboekt maar met alle Schiphol misère knepen we 'm toch wel wat.
Maar we hadden geluk. Geen ellenlange rijen buiten en wat er binnen al stond liep behoorlijk door. Met een goed uurtje waren we door alle checkpoints en mochten we “shoppen”.
De Rolex boetiek lag vol. Bijna alle modellen lagen er, maar met de bekende for exhibition only bordjes. En ik hoefde niet eens een museumjaarkaart te overhandigen!
Van Cartier werd ik minder hebberig dan verwacht en de Gassan juwelier ernaast had mooie JLCs liggen, maar die staan (nog) niet hoog genoeg op de wishlist. IWC wel, maar daar lag ook niks van mijn gading. Nog heel even naar die andere winkel dan, want we hebben toch zeeën van tijd over.
En daar lag ie dan. De Pilot die ik al tijden wilde hebben. En dan ook nog de heritage uitvoering. Enige minpuntjes vind ik het witte datum nummer (maar wel achtergrond in kleur van de dial) en de soms blauw kleurende wijzers (beetje hoe het licht erop valt), maar daar wen ik nog wel aan. Afgezien daarvan een fijne start van de vakantie!