Begin deze maand ben ik jarig geweest en heb ik van mijn familie een leuke cadeaubon gekregen. Ik heb een tijd zitten twijfelen of ik zelf wat zou bijleggen voor een nieuw horloge maar zoals jullie aan de categorie al zien is het wat anders geworden.
Ik heb in de tijd wat aan (beginners) gereedschap verzameld. Bij ome alie het een en ander en gekregen op (mijn eigen) verjaardagen, zelfs bij kringloopwinkels en Action zoals het wel bekende beginner setje, een glaspers, een tool om wijzers te verwijderen en pincetten ed. Nu ik dat een tijd gebruikt heb merk je steeds meer hoe belangrijk het is om degelijk en goed gereedschap te gebruiken. Die eerste stap in de goede richting heb ik nu gezet. Langzaam wil ik de rest ook vervangen maar ik ben hier echt al enorm blij mee.
Een Rendier die vraagt of ik vroeg in de kerstsfeer zit . Stiekem ligt het tafelkleed er al vanaf de kerst 2023 de bedoeling was om er elk seizoen een nieuwe neer te leggen maar het is bij deze gebleven haha.
Ik las op het forum dat de Bergeon mesjes ook passen op deze schroevendraaiers van Beco. Pincetten heb ik wel naar Bergeon en andere merken gekeken maar inderdaad toch ook voor een wat betaalbare gekozen, het blijft wel hobby .
Dat klinkt logisch. Ik heb alleen nog niet kunnen vinden waar je die mesjes los kunt kopen. Ook die van Bergeon kan ik niet vinden . Misschien gebruik ik de verkeerde benaming?