NA: goedkoop is

…soms ook gewoon leuk, dus!

Toen ik deze in het blauwe deel tegenkwam wilde ik toch wel eens weten “what the fuzz was about” overgenomen van Paul (@PaJa), en na een prettige deal en snelle bezorging had ik een casio Duro 2tone op de mat liggen. Hardstikke leuk klokje! Hoe ze voor dat geld zo’n afwerking kunnen leveren is me een raadsel! Mooie sunburst, goed klikkende bezel en opgelegde indices voor een bedrag waar je geen avondje van in de kroeg kunt hangen. Tuurlijk , de caseback en simpele case afwerking verraden zijn prijsklasse we een beetje, maar dat word goedgemaakt door de korte lugs en mooie kromming, waardoor hij zelfs om mijn minipolsjes past…

61 likes

Ja voor dat geld is het gewoon een topper .

Ik ben er ook nog steeds super blij mee. Geniet ervan.

De overige kleuren combi’s. Heb zelf blauw en zwart.

7 likes

Veel plezier ermee.

Wel een ander bandje erop doen dit is geen goede combinatie.

2 likes

Sinds 2 weken de zwarte versie MDV-106-1A in mijn bezig als “in de tuin werk” horloge. En ik deel uw ervaring, wat een leuk horloge voor zo’n prijs.

Stiekem hangt hij vaker om de pols dan ik had verwacht, en ik kan u melden na ongeveer 2 m3 hout gekliefd te hebben dat het robuust en accuraat uurwerkje is.
Vooralsnog sinds in bezig nu zo’n 14 dagen nog geen seconde afwijking.

1 like

Grappig, ik vond het wel charmant. To each his own i guess…

2 likes

Zo pluizig is ie niet

3 likes

Kak. Nu wil ik die witte dus ook. Nergens te krijgen volgens mij…

Zilver dial. Ik heb een Servische online winkel ontdekt waar die nog te bestellen is. Alleen weet ik of ze ook naar EU verzenden of alleen voor binnenlandse markt.

Omgerekend ongeveer 98€.
Wie is de Servische taal machtig en kan ons hiermee helpen??

1 like

Casio maakt wat mij betreft horloges met de allerbeste prijs-/kwaliteitverhouding, gevolgd door Seiko. Ik heb al meerdere vrienden en kennissen aan een Casio en Seiko geholpen en ze van o.a. Daniel Wellington en Oozoo afgeholpen :wink:

Ook jouw Casio is onverslaanbaar in dat prijssegment!

3 likes

Helaas, alleen binnenlands. Kent iemand nog een serf die genegen is om zo’n stapeltje van die dingen door te sturen? Normaal zou ik vragen of er niet toevallig iemand die kant op op vakantie gaat, maar ja…

1 like

Mijn Servisch collega moet nog met vakantie. Dus wie weet kan hij wel eentje meenemen.

Leuk hoor voor deze prijs, geniet ervan! :wink:

Alleen lederen banden op duikers, daar ben ik niet zo zeker van…

Nou, ben ik wel voor in hoor! Hoewel ik me afvraaag of hij echt op voorraad is daar. Je kunt er gewoon 10 bestellen, denk dat je dan snel een berichtje krijgt dat hij in backorder is en dan dat hij niet meer komt…

Overigens: begrijpelijke weerstand tegen duikers en leer. Even op een nato gezet dan maar. Sorry hè.

3 likes

Moet kunnen , als je het maar zelf vind dat het staat.

2 likes

Leest u mee @hendrikjandetuinman ?

1 like

Ja meegelezen.
Dank voor de info.
Ga m opzoeken.:+1:

1 like

Zag een prijs van 55,90
Klinkt haast te mooi.

Leuk ding! Stond helemaal niet verkeerd op leder :wink: