NA : Golden Brown

Eerst maar een muziekje erbij voor de sfeer .

Ik was al weer even bezig met zoeken naar een andere beater omdat ik mijn Tudor '58 toch wel graag netjes wil houden .
Mijn plan was om voorlopig nog even door te sparen maar zoals jullie ook wel zullen doen kijk je toch iedere dag in het blauwe gedeelte :wink: Dan opeens zie je dit horloge je gaat filmpjes kijken op YouTube slaapt er nog een nachtje over maar het horloge blijft door je hoofd spoken.
De knoop doorgehakt en contact opgenomen met de vorige eigenaar ,die heel goed voor de Seiko heeft gezorgd in de eerste maanden van zijn nog jonge leven.
Bij de deal zat ook de mooie stalen band die ik er ook gelijk heb opgezet maar denk dat ik Golden Brown voorlopig op rubber ga dragen . Staat net wat sportiever en zit echt heerlijk.

Na 3 hele dagen wachten ( bedankt PostNL ) was het dan eindelijk zover .
Wat een prachtige afwerking de bruine wijzerplaat met subtiele sunburst de gouden wijzers de kast de kwaliteit spat er van af .
En dan die lume zoals we van Seiko gewend zijn is geweldig een prachtige blauwe( ipv groen dit keer ) gloed straalt je tegemoet als je even van buiten naar binnen loopt.

De SPB147 is net iets meer dan een millimeter groter en dikker dan mijn '58 maar ook blijft toch ook een heerlijk draagbaar horloge voor mijn polsmaatje van net 17 cm.

Ik zie mijzelf er al heerlijk in de middellandse zee in het zonnetje mee zwemmen maar dat zit er denk ik voorlopig niet in met al die Covid beperkingen . Ach dan maar gewoon de Noordzee :wink: die is gelukkig maar 1 km van mijn huis.
Dan natuurlijk nog wat foto’s al ben ik geen echte fotograaf en daglicht heb ik deze week ook nog niet echt gezien.

77 likes

Vet! Ziet er goed uit, geniet van je aanschaf.

1 like

Mooi, leuk zo’n wijzerplaat!

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd ermee. Geniet er van. Zal ook niet misstaan in een opblaasbaar badje :wink:

1 like

Lekker hoor. Veel draagplezier!

1 like

Mooi!!!
Lekker bijpassend muziekje ook.

Veel draagplezier!

1 like

Proficiat, lekker kleurtje!

1 like

Mooie horloge .
Welk ref is het?

1 like

Lekker hoor ziet er super uit!

1 like

Das mooooi zeg! :heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge. Mooie kleurencombinatie! Draag hem in gezondheid

1 like

Mooi hoor, heel apart dat bruin

1 like

Ik had het er gisteren nog met een HF lid over; als horloge liefhebber kun je niet om Seiko heen! Je hebt een erg mooi horloge opgepikt uit het blauwe deel beste @pasd :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd :star_struck: Mooie aankoop en staat je idd heel goed. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi man!
Je kunt dit horloge inderdaad ook beter Golden Brown noemen dan Seiko Strangler…:wink:

1 like

Het is de SPB147.

Seiko Strangler :joy::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes: @Dick_V

2 likes

Gaaf. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

1 like

Fraai! Veel draagplezier :+1:

1 like

Fijn horloge @pasd.
Iedereen heeft zo’n dagelijks horloge en een aantal horloges om netjes te houden…
De Seiko duiker is prima!

1 like