NA: Gouden Cartier - 2483

De tweede actie binnen mijn missie om de collectie uit te dunnen en tegelijkertijd te upgraden, is deze week afgerond.

Eerder maakten de blauwe BB58 en de blauwe Datejust al plaats voor de blauwe Yacht-Master.

Deze keer was de categorie “dress watch” aan de beurt. Het doel blijft om voor elk afscheid iets terug te halen dat qua stijl, uitstraling en karakter dezelfde lading dekt, of zelfs overstijgt.

Mijn Tank Solarbeat en Tank 2415 hebben daarom plaatsgemaakt voor een prachtige vintage aanwinst: de Tank Américaine 2483, met een schitterende guilloché wijzerplaat.

Over mijn volgende zet ben ik nog niet helemaal uit. Geen haast, het houdt me voorlopig weer even van de straat. Voor nu denk ik aan een Reverso, misschien een Panerai, maar bovenaan de lijst staat toch een IWC-chronograaf.

Of misschien is het wel even goed zo.:stuck_out_tongue_winking_eye:

88 likes

gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Goede upgrade en prachtige Cartier! Van harte

1 like

Stijltje

1 like

Van harte, mooie upgrade :blush::+1::+1:

1 like

Verstandig om de collectie niet te vergroten, maar te upgraden. Mooi voorbeeld. Overigens gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Prachtig!

1 like

Ik wil, wat ik heb, wat vaker kunnen dragen.

Uiteindelijk werk ik naar een three-piece collectie toe, zodat ik er eentje voor elk van mijn kinderen kan achterlaten.

4 likes

Gefeliciteerd, ik vind het een prachtig horloge. Vooral de kastvorm zorgt voor veel draagplezier. Ik kan iedereen - die ervoor openstaat - zo’n langwerpige tankvorm aanraden. Goed gespeeld! :ok_hand:t3:

2 likes

Heel fraai Harmen, geniet er van!

Ik zou de Reverso doen, het summum van iconisch imho.

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd :four_leaf_clover::fire:

1 like

draag hem met plezier

1 like

Mooi hoor! Van harte :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gratz!