NA: gouden James McCabe Baja GMT (JM-1036-33) met heel veel ellende!

Was echt een drama hahaha! Werd ook steeds meer gefrustreerd en ongeduldiger! :rofl:
Ohhh dat is een goede, dat weet ik niet… Kan het straks eens proberen en anders wellicht ooit voor de toekomst als ik weer zoveel gezeur met de band heb :slight_smile:

1 like

Kan de firma uiteraard niet aansprakelijk stellen, maar vriendelijk de situatie uitleggen en vragen wel toch? :thinking: :upside_down_face:
Daarbij zou het niet ZOVEEL moeite moeten kosten en het zo verschrikkelijk vast moeten zitten…

Ik was in de veronderstelling dat ik het juiste gereedschap had… Naast wat goedkoper gereedschap, zat er ook een bandenwisseltool van mijn Sinn bij (die ik gelukkig dubbel had) waar de pin van is afgebroken nadat ik het pinnetje eruit wilde ā€˜tikken’…

Weet niet hoe de kwaliteit van de Ali kopie is ( merk op dat ze soms metaal van bedenkelijke kwaliteit gebruiken ), maar dergelijke Horotec toestellen worden gebruikt voor deze klusjes.

Of deze is ook wel handig.

1 like

Die zit er inderdaad een stuk degelijker uit hahaha!
Heb over het algemeen alleen maar banden met schroefjes gehad en anders was het altijd de juwelier bij wie ik het liet doen, maar het is altijd handig om de juiste apparatuur te hebben… Bedankt!

1 like

Mooie ervaring rijker, de band past dus eigenlijk allemaal positief !! Als een schakel van een folded link band eruit wil halen wordt het ook zo een slachting !!

1 like

Ik zie dat je er bij vakantieveilingen.nl nog 3 uur op kunt bieden.

Hier

1 like

Volgens mij is het VakantieVeilingen.BE :rofl:
En ik heb hem al dus ik hoef niet te bieden… Misschien iets voor jezelf?

…die het hebben over een adviesprijs van €569.
Onderdeel van Efteling.nl?

1 like

Op de website zelf koste het horloge eerst 500(?!) dollar.
Nu nog 319 dollar… Nou in geen 319 jaar :rofl:
Al ben ik verder zeer tevreden over het horloge :+1:t4:

1 like

Ik wacht nog een weekje, tot je er geld bij krijgt

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

Was meer een tip om voor 25 euro een nieuwe band te scoren voor zo’n duur horloge.

Ohhhhh zo! Dat was eigenlijk best een goed idee geweest! Damn :rofl: