NA: Gouden kroontje op de verzameling (see what I did there 😏)

Nadat mijn verzameling de afgelopen jaren best aanzienlijk is veranderd en ik eigenlijk nooit een NA schrijf, vond ik dit een leuke gelegenheid om dit eens te doen.

Sinds de aankoop van mijn eerste rolex, wat voor mij een erg speciale betekenis had, ben ik eigenlijk verkocht aan het merk. Is het de waardevastheid? Is het de prijs? Is het wat het doet met mijn zelfvertrouwen en status op een internetforum bij mensen die ik eigenlijk amper ken? Vast allemaal.

Daar naast vind ik het ook gewoon erg mooie horloges en kan de duurzaamheid en kwaliteit erg waarderen.

Waar ik me voorheen louter orienteerde op de moderne rolexen heb ik sinds het begin van het jaar een een uitstapje gemaakt naar een DJ uit 1990. Dit vooral omdat er goud op zat en ik dit eens wilde proberen op mijn witte viking pols.
Wonder boven wonder beviel dit zo goed dat ik merkte graag goud te dragen.

Toen begon @HanDavinci zijn gehele ‘Ik wil iets met goud’-verhaal. (Ik kan alle modellen en referenties gaan benoemen die hij om de aantal dagen wilde, maar dit is veel te veel om op te noemen.)

Maat door het zien van al die fotos van daydates begon het bij mij ook te kriebelen.
Goud bevalt, fotos spreken me aan en waardevastheid dus makkelijk eens proberen maakte 1+1=2.
Na een lange zoektocht van enkele minuten (appje rondsturen :rofl:) en het daarop wachten tot er wat uit kwam een leuk exemplaar gevonden.
Nee hij is niet super scherp en mint. Maar hij is wel echt enorm gaaf!

Na wat gedoe bij de eerste keer ophalen (service nodig) hem gisteren opgehaald!!

Heerlijk gevoel dat wat zwaardere goud op de pols. Nu al zin om komende zomer op het terras te zitten in het volle zonnetje!! :sunglasses:

Samenvatting: nieuwe rolex 1803 day-date gekocht = grote blij!

Fotos:


Daarnaast ook 2 foto’s van de recente collectie (tm ztd want dan gaat @Nathalie1 mij mijn s/g datejust afhandig maken). Fotos gemaakt op scooterzadel om mijn coolness te illustreren :slight_smile:


101 likes

:point_up_2:t2: herkenbaar!

En zolang dat in de prijs is meegenomen; prima. :+1:

Je weet inmiddels dat ik het een gaaf ding vindt in de juiste samenstelling.
image

2 likes

Gaat goed in huize Willem, jij bent voor altijd klaar met die collectie :+1: Uitloggen en wegwezen!

4 likes

Ik zou niet weten wat ik dan met al die vrije tijd moest doen :wink:

1 like

Geniet ervan in goede gezondheid hè :sunglasses: :+1:t2:

13 likes

Dankjewel :+1:

1 like

Lekker Willem! Fantastische aanvulling voor de, al meer dan prima, collectie :sunglasses:

1 like

Hablas español?

Diviértete con él! :sunglasses:

Dat is om in de sfeer te komen van Narcos?:joy:

2 likes

Potverdikkie lekker man, zowel de DD als de collectie.

Ik wil jou zijn

6 likes

Geen woord. Maar denk dat ik met de dag niet veel ga doen want er zit geen quickset op :laughing:

2 likes

Hij is prachtig Willem (ook de kleur😊), veel plezier met je geweldige aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een glansrijke aanwinst voor een “toch al” uitblinkende collectie!!
Ik wens je er dan ook een flonkerende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

En zo kan het ook!
Herkenbaar hoor die aanstekelijkheid van het forum!

Super aanwinst, en goed verhaal.
I likey !

1 like

Schandalige welvaart natuurlijk! :rofl::heart_eyes::+1:

1 like

Van harte Willem! En potdomme wat een collectie :heart_eyes:

1 like

Pfiewww! :laughing:

1 like

Ik heb afgelopen weekend geleerd dat er een trucje voor is. :wink:

1 like

Gewoon geen spaans leren? :wink:

In deze casus zou het Italiaans zijn. :wink:

Het was een moeilijk verhaal met de kroon draaien tot negen en dan weer terug.

1 like

Cool, gefeliciteerd!

1 like