NA: gouden Orient Day Date, zwarte 'Ohniks' dial met 💎💎💎

Mooi man.

1 like

Staat je goed man :+1:

Zo’n “gouden” horloge is geinig ding voor erbij. Gezien de prijs een prima aankoop :wink:

1 like

Die is Goddomme lekker Remco! Gefeliciteerd!

1 like

Hij is leuk hoor, “metrosexueel” noemen ze dat toch? :wink:

1 like

Veel draagplezier gay of niet maakt niks uit als je er maar blij van wordt👍

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze uitblinkende verworvenheid!!
Ik wens je er een glansrijke tijd mee!!

Maar voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi hoor dat “Ohniks” :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Gelukkig heeft ieder recht op zijn eigen smaak. Ik vind ’ m niks, helemaal niks. Mag ik wel zeggen, he?

1 like

Haha, alleen al voor de titel van je topic duimpie omhoog. Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Eigenlijk vreemd dat ze deze horloges alleen nog maar met ‘diamantjes’ op de plaat uitbrengen.
Je zou toch denken dat er ook best veel mensen zijn die ze liever zonder hebben.

1 like

Mooie NA, deze ga je zeker een week met plezier dragen…!

2 likes

Iedereen bedankt!

Nee zeker niet :grin:

Ah ja, het echte werk! Ben benieuwd als je ze naast elkaar houdt of het dan nog steeds ‘iets vergelijkbaars’ is, het zal wel een wereld van verschil zijn :star_struck:

Ja vierkwart van de mensen gaat me raar aankijken misschien, maar het is zo’n verborgen kantje van me denk ik dat ik hier werkelijk veel plezier uit haal.

:joy::+1:

:relieved: Dat mag je zeker!

Ja het springt echt uit de collectie :grin: Thnx!

Die zonder diamantjes zijn veel populairder inderdaad. Dus misschien is het niet zo dat ze met diamantjes nog uitbrengen, maar dit de enige zijn die nog ongebruikt verkrijgbaar zijn die zijn ‘overgebleven’.

3 likes

een beetje

maar wel lekker :wink:

1 like

Ziet er gaaf uit, gefeliciteerd en geniet ervan :ok_hand::+1:

1 like

Lol. Zo’n 2 jaar geleden naar andere HF leden gegaan en na 2 of misschien 3 leden weer teruggekocht van @Engel. Terecht dat hij terug is bij de ware eigenaar :sunglasses:

Als ik er naar kijk… ik lach me stuk man. Top ding.

5 likes

Hoe gayer hoe beter, zou ik zeggen. Maar mooi horloge. Prima merk, Orient. Alleen wel jammer van die pukkel. Zie je bij steeds meer merken. Maar misschien valt die in het echt niet zo op?

1 like

Zijn ze er een beetje lief voor geweest?

1 like

:joy: ik heb m’n best gedaan

1 like

Niks mis met betaalbare luxe toch?

1 like

Wat een afgrijselijk fout horloge :upside_down_face:

1 like