NA: gouden Orient Day Date, zwarte 'Ohniks' dial met 💎💎💎

Oohhhohohoh… dit is lekker zeg. Ik moet gniffelen als ik het zie. Deze guilty pleasure.

Zeg Dao, wat is dat voor dial? “Oh, niks…”

Jajaja ik weet het hij lijkt op de Rolex van @HanDavinci met onyx dial, ik zeg het zelf maar. Is dat bewust? Nou… het eerlijke antwoord? Nee. Ik heb daar niet speciaal naar gezocht, ik hou ook gewoon van originaliteit, eigen smaak en jezelf zijn. MAAR. Zoals je misschien weet heb ik inmiddels 4 van dit soort Orient Day Dates gehad en er diverse topic over geopend. Ik heb er twee verkocht en twee nieuwe gekocht, onlangs ook een zilveren met diamantjes. Die beviel beter dan gedacht. Ik ging verder zoeken en kwam de gouden met zwarte plaat tegen. Wauw. Had ik deze ook gekozen als de Onyx van Han niet in mijn achterhoofd geprent was? Die 100x zo duur is? (Niet eens figuurlijk mensen…) Ik weet het niet, misschien niet. Ik denk het niet. Het maakt me ook niet echt uit. Ik wilde hem :sunglasses:

Gekocht op https://www.wristcandyshop.com, niet te verwarren met Wrist Candy van @Triplock overigens. Ik kon niet vinden waar het gevestigd was, ze rekenden in dollars dus ik hield rekening met import vanuit de VS. Blijkbaar vanuit de Verenigde Arabische Emiraten en zonder importkosten…

En man wat een sensatie als je hem om de pols doet :sunglasses:
Ergens is het spannend. En lekker. En de diamantjes fonkelen in het licht. Even denk je, beetje gay? Maar een beetje gay is okay. En helemaal gay ook trouwens, maar dat terzijde.

Op de foto’s denk je misschien, meh die steentjes glimmen amper. Maar in het echt fonkelen er gewoon 11 diamantjes kleurrijk bij elke beweging. Net subtiel genoeg, net opvallend genoeg. Je moet er van houden.

Thnx iedereen.

109 likes

Prachtig deze glimmende Orient, gefeliciteerd, veel plezier er mee gewenst! Zijn dat echte diamanten? Ook een perfecte kleurencombinatie, dat zie je tegenwoordig vaker😀.

1 like

Nice! Ik heb vandaag even iets vergelijkbaars om de pols kunnen hangen en ik moet zeggen dat dat bijzonder goed voelde, dus ik snap deze aankoop. :+1:

3 likes

Ziet er goed (en lekker fout) uit! :+1:

1 like

Voor mij pure horloge horror, nix voor mij. Maar als jij er blij van wordt dan helemaal :+1:t2:

3 likes

Mooi horloge man! :+1::sunglasses:

Van harte en geniet ervan!

1 like

Gave aankoop en hiermee ben je wel jezelf zegt mijn gevoel anders ga je hiermee niet lopen :ok_hand:t2:

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

+5 voor de titel :+1: :grin:
Geniet ervan :ok_hand:

2 likes

Gewoonweg lekker…

Gay? Nee dat is teveel.
Bi… ja bi… beetje bi is niet bah.

2 likes

Ik vind hem gaaf!

1 like

Ik vind 'm wijs Dao! Gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd! Ziet er top uit :+1:

1 like

Heerlijke guilty pleasure, zou deze zeker ook nog wel eens willen proberen :grinning:

Enjoy!

1 like

Ha! 1000 punten: titel/tekst/eerlijkheid
Had het never ever nooitniet kunnen dragen en daarom vind ik deze en die van Han heel vet.

Toppertje hoor! Geniet er van😎

1 like

Echt een tof horloge man, ik vind m gaaf! Veel plezier ermee :sunglasses:

1 like

Een Oriënt voor een echte vent zullen we maar zeggen.

Veel plezier met deze aankoop!!

1 like

Oh boy, oh boy, oh boy, oh boy…

1 like

Ik kan het allemaal niet meer volgen maar man wat is deze lekker zeg :ok_hand:t3:
Zou ik hem zelf dragen? Hell no, niet mijn ding maar ik begrijp het wel.
Jammer dat de herfst en de winter eraan komen want hier moet je gewoon mee pronken op je zongebruinde pols :sunglasses:

1 like

Congratz met je mooie horloge!

1 like

Heel mooi!

1 like