Podcast Mannen van de Tijd

Ik heb de laatste ook weer gechecked, erg leuk weer!

1 like

Super leuk, heel veel plezier en hopelijk krijg je veel mooie reacties!!!

1 like

Jullie gaan lekker mannen. Heb ze nu allemaal geluisterd tijdens het autorijden. Luistert lekker weg en duurt niet te lang.

1 like

Dankjewel! Stuur ons vooral suggesties en punten voor verbetering!

1 like

Sowieso tof om te lezen dat jullie het leuk vinden! :raised_hands:t3:

1 like

Podcast Mannen van de Tijd – aflevering 7: Dao

Ik kaap het topic even. :smirk_cat:

Morgen, vrijdag 3 januari 2020, is de 7e aflevering van de podcast ‘Mannen van de Tijd’. In deze aflevering ben ik te gast om met @Sjorsson @Twan te praten over het modden van horloges.

Ik twijfelde aanvankelijk, toen ze me uitnodigden: ik ben ook maar een van de zoveel HF-leden, ben geen expert of autoriteit – maar wat me over de streep trok is hoe de afleveringen tot nu toe waren, het wel leuk zou zijn om mee te maken en… why the heck not. Het was erg leuk om te doen en dat deel ik graag met jullie.

Op de instagram van de heren kun je zien welke horloges we bespraken, maar het leek mij leuk om dit als HF-lid hier wat nader toe te lichten.

Het eerste horloge is de Vostok Orange Racing mod, de eerste mod die ik maakte. Overigens wist @Sjorsson nog uit te leggen wat de oorsprong is van het Mercedes-teken in de mercedeswijzers.

Het tweede horloge is de messing Komandirskie.

Het derde horloge is de welbekende Save Daocean, nog steeds de kroon in mijn collectie.

Het vierde horloge is mijn best gelukte Vostok mod, vind ik zelf, geïnspireerd door de Tudor BB58.

Verder hebben we het nog gehad over hommages: de Oriënt Day Dates, zoals deze en deze, Seiko Tank en meer. Voor de rest: luister vooral zelf!

Ik hoop dat jullie de aflevering leuk zullen vinden.
Dank jullie wel!

18 likes

Ooh shit! Goede zaak @Dao.
Morgen vanaf 06.00 online op Spotify, Google Podcast, Apple Podcast én Soundcloud! :heart_eyes:

3 likes

Goed bezig ! :+1:t2:
’Je kan het niet van je afdouchen, deze viezigheid’
:rofl::joy::rofl:

3 likes

Mannen van de tijd. Zorg eens dat jullie ook via Pocket Casts te vinden zijn!

1 like

Dao :v:

Leuk man. Ik ben benieuwd, ga hem zeker weer luisteren.

2 likes

Haha fijn dat je onze slappe humor kan waarderen :slight_smile:

Ja goeie! Ik gebruik die app zelf ook wel eens. Zal eens kijken hoe dat te fixen is!

Doen! Leuke gast die @Dao :slight_smile:

3 likes

Oh oh oh wat blijft die Daocean toch een geweldige knaller.

2 likes

Daar staan we al op maar om een onbekende reden, kun je ons niet vinden op de app.

Met deze link moet het voorlopig wel lukken:

1 like

Gelukt!

2 likes

:heart_eyes:

En deze doen ook leuk mee

6 likes

pffff die foto kan ik niet te vaak zien. Anders moet ik je echt vragen hiervan een HFLE te maken :wink:

3 likes

Goed hé? Wij waren ook echt fan!

2 likes

En dan heb ik hem alleen maar op de foto gezien, al ken iknatuurlijk die knaller van een dial. Ik heb flinke flipperitus maar die Save the Ocean is een blijver, zo mooi…

1 like

Ere wie ere toekomt, dan zou je vooral @handavinci moeten aankijken :joy: wat overigens zinloos is, want deze komt er maar 1x :stuck_out_tongue:

:pray:t2: Een, deze gaat nooit weg. No matter what.

1 like