[Three asians, one wrist] Orient Daydate 😎

Weet je vrouw dat je op dit soort titels klikt?

Nieuwe aanwinst! Een Orient Day Date hommage, ook wel aangeduid als Orient President, Oyster of Sapphire. En niet mijn eerste, het is de derde in deze uitvoering.

  1. Eerst had ik de blauwe dial, met de dagaanduiding onderaan ipv bovenaan
  2. Toen de zwarte two-tone van de versie die het meest ‘hommage’ of eigenlijk meer kopie is van R@#*%X
  3. Nu de zilveren met… nepdiamantjes! Jawel.

Waarom?

Ik hoor je vraag. De steentjes vond ik altijd de minste versie en snapte eigenlijk niet eens dat hij bestond. En ook vond ik het vrouwelijk. Maar ergens begon het te kriebelen en ontstond de neiging om de steentjes te rocken.

Op een moment dacht ik Fuck it, ik probeer het gewoon eens. Hij is vrij zeldzaam en anders wil vast wel iemand op HF ‘m wel overnemen. En na aankoop sloeg meteen de twijfel aan en daar ben ik nog steeds niet echt overheen. Aan de ene kant is het wel tof, okee je moet durven en weten wanneer het te dragen, maar aan de andere kant… wel vrouwelijk. En daar is niets mis mee overigens, maar niet m’n eerste keus.

Ik moet zeggen, hij zit goed in elkaar. Goede solid bracelet, saffierglas, geschroefde kroon. Eyecatcher, en ondanks dat het nepdiamantjes zijn glinsteren ze goed, en dat laat zich niet vangen door de camera.

“Three is a crowd” zeggen ze. Maar je kan er wel plezier van hebben. Dus dat ga ik voorlopig maar doen. Uiteindelijk wil ik geen drie vergelijkbare Orient Daydates, maar ik heb er ook geen haast mee om er iets aan te doen. :sunglasses:

Dank voor het lezen!

76 likes

Cool, die met de steentjes !

1 like

Dit zijn de posts die ervoor zorgen dat ik hier elke dag terug kom

4 likes

Haha heerlijk dit, gewoon rocken die steentjes :sunglasses:

1 like

Ik vind dit de leukste van de drie eigenlijk. Veel plezier ermee Remco!

1 like

Nee.

:wink: … van harte met je nieuwe aanwinst naamgenoot! Hoewel niet helemaal of liever gezegd “helemaal niet” mijn smaak toch wel een lollig trio. Geniet ervan… :ok_hand:

1 like

Mooi trio, veel plezier ermee.

1 like

Die two-tone, maar dan op jubilee. Bestaat die?

Gefeliciteerd met je NA! Diamonds make you rock :sunglasses:

1 like

Toen ik de titel zag dacht ik: “volgens mij heb ik daar al een filmpje van!” Maar het was toch iets anders… Mooie collectie zo hoor!

4 likes

Die Vostok mods zijn je mannelijke kant, en die diamantjes je vrouwelijke.
Heel normaal hoor.

Veel plezier ermee en geen zorgen! :blush:

1 like

Ik vind ze wel gaaf. En een beetje bling is niks mis mee.

1 like

Jazeker. En ze weet hoe teleurgesteld ik raak wanneer het over horloges gaat wanneer hij opent.

Lachen, die steentjes. Het valt me mee

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

1 like

Thnx iedereen. Meer positieve reacties dan ik dacht :joy:

Edit: is er altijd een leukere Asian Orient…

image

4 likes

Hij is gaaf hoor. Lekker trio zo :ok_hand:t3:
Nu hoef je ook niet meer te twijfelen of je de rest weg moet doen.

1 like

Alle 3 weg doen dus en een rolex date kopen :sunglasses:

1 like

Ik kan het wel waarderen! Stuk unieker :sunglasses:

Gefeliciteerd!

1 like

Die blauwe is nog steeds mijn favoriet :grin:

1 like

De laatste is gewoon de tofste!

1 like

Wil je niet op verkeerde gedachten brengen maar…
Je hebt 2 wristen. :innocent::innocent:

1 like