NA: de ruil van twee uiterst zeldzame Orient “Rolex” President Daydates

Orient Orient Orient Orient

Zoals sommigen van jullie weten heb ik ze inmiddels bijna allemaal wel gehad:

En uiteindelijk had ik eindelijk:

afbeelding

Een unieke felbegeerde versie dus.
Maar toch. Nu heb ik deze geruild voor deze prachtige gouden blauwe:

De ruil

@BATMAN en ik hebben al een aantal keer om elkaar heen gedanst: hij vond mijn two tone erg gaaf, ik zijn gouden. Maar beiden vonden we het ook moeilijk om afscheid te nemen. Die van mij een unieke mod, de blauwe plaat in een jubilee two tone. Die van hem: geheel origineel, voor mij de versie waar mijn zoektocht naar al deze Orients begon! De two tone met een iets meer dun gekartelde en bredere bezel en grovere wijzers, de gouden met een president bracelet en de meer slanke wijzers.

Na veel wikken en wegen van beiden kanten, opgestuurd en elkaar 10 dagen bedenktijd gegund. En gelukkig: beiden tevreden met de ruil! (Met de belofte van mijn kant dat ik extra schakels voor de gespierde onderarmen van de Batman zie te regelen :grin:)

Nog een paar foto’s om het af te leren:

Klaar met die Orients Dao?

Ja. Ik heb al deze Orients gehad, een Bulova Super Seville gehad en ik bezit nu deze gouden - en laten we niet vergeten een prachtige Tudor Prince. Dus ik ben qua dit genre klaar :joy:

Bedankt voor het kijken! En bedankt voor het fijne contact en de deal Batman! :+1:t2:

75 likes

Staat je goed :+1::+1::+1::+1:

1 like

Zo die is wel lekker! Twotone en de vol gold plated.
Ik zou niet eens kunnen kiezen, geniet van je NA!

1 like

Ik zou ook 100% voor de gouden gegaan zijn. Beide veel plezier gewenst met jullie ruildeal!

1 like

Mooi ding hoor! Zijn die endlinks solid?

1 like

Nu heb je alle combo’s wel gehad zeg. Deze is ook echt tof al ben ik van mening dat Batman hier als winnaar uit de bus is gekomen :grimacing:
Eigenlijk zou je ze gewoon alle twee willen. Eén links, één rechts :prince:

1 like

Haha! Ja dat maakte het dus moeilijk. Maar je kunt met geen van beiden verkeerd gaan en beiden blij :joy:

Nee, sterker nog de gouden bracelet is folded :sweat_smile: de jubilee solid.

3 likes

Ziet er goed uit! Nooit geweten dat Oriënt zulke modellen uitbracht. Prachtig. Staat je goed.

1 like

Ruilen met tranen van blijdschap in plaats van huilen 🥲. Mooie deal, mooie aanwinsten!

1 like

Toffe deal en mooie aanwinsten voor jullie beide!
Veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Heel veel plezier met de geruilde Horloges

1 like

Allebei prachtige horloges. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi hoor, ik ben fan! Veel draagplezier ervan!

Heb er trouwens zelf ook twee, een gouden met zwarte dial en diamantjes (ex van jou?) en onderstaande:

Heb je wellicht interesse in nog geen met Arabische cijfers gehad? Is wel apart, tikkeltje sportiever vind ik, inclusief lume.

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst !
Blij voor jou, maar ook het confronterende besef dat ik een zeldzaam horloge met prachtig gouden uitstraling niet meer heb.

Here BATMAN !

Mijn ex.

Heb nog deze ter afwisseling.

4 likes

Allemaa prachtig! En het steekt mij ook nog een klein beetje om die ex te zien hoor :joy:

Ach, de ervaring leert dat dat slijt.

2 likes

Volgens mij is deze van mij geweest. Heel veel plezier ermee. Was een mooi horloge maar ik ben nu iets doorgegroeid…

1 like

En dan…dan komt die ene voorbij die je nou net ff niet eerder had gezien… gebeurd!

Man, vind deze gouden wel opper gaaf hoor!

2 likes

Die heb ik ook :joy:
Zelfde smaak?

Ik heb ze allemaal gezien :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hele leuke horloges in het genre :+1:t3: Die Orients heb ik op ook op het oog gehad maar lastig te krijgen. Dus voor een andere route gekozen toen het moment zich voordeed.

4 likes

Toffe Orients hoor!
Veel plezier ermee!

1 like