Mooi plat en beschaafd van ontwerp. Ik vergeet GP steeds, maar dit doen ze beter dan vele anderen. Gefeliciteerd. ![]()
dat begint een indrukwekkende collectie te worden,
draag hem met plezier
Erg gaaf horloge. Veel plezier ermee.
Prachtig horloge.
Geniet ervan.
mooie toevoeging aan een echte collectie ![]()
Mooi horloge
Gefeliciteerd!
Volgens mij is er ook ergens een witte op het forum
Mooie aanvulling op je collectie! Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst!
Gefeliciteerd
Prachtig ding ![]()
![]()
Prachtige aankoop
Gefeliciteerd!!
Mooie aanwinst!
Wat een topper,goede smaak heb je zekers wel,veel draagplezier.
Nice! Congrats met je aankoop.
Heel mooie ![]()
Gefeliciteerd met de NA. Ziet er mooi uit.
Mooie aanwinst voor een al indrukwekkende collectie, gefeliciteerd!
Eens maar over smaak valt niet te twisten ![]()
Als hij zou vertrekken dan pas na de zomer.
Maar ik begin steeds meer te neigen naar dat ik hem houd.
Ja, nu echt maar ik sluit niets uit ![]()
Bedankt allemaal voor de aardige reacties ![]()
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
![]()
Heel fraai! Staat je echt goed ![]()
Geen foto van het uurwerk?
Andere twee aanwinsten zijn ook prachtig!
Gefeliciteerd ![]()
Heel vet! Zat er ook met een schuin oog naar te kijken. Gefeliciteerd!