Wat een mooie collectie en wat een mooie aanwinst ![]()
1 like
Mooi horloge hoor, Ben! Gefeliciteerd!![]()
![]()
1 like
![]()
![]()
Congrats!
1 like
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀
1 like
Ge-wel-dig horloge. Draagt imo ook mooier dan een Ingenieur, zeker op een iets bescheidener pols. Schitterende afwerking
gefeliciteerd!
1 like
Gefeliciteerd !!
GP Laureato is een van de mooiste horloges in dit segment
.
Ik wilde graag Titanium dus ik ben voor de Defy gegaan, nog steeds naar tevredenheid.
1 like
Daar heb ik ook nog aan gedacht ![]()
1 like
Van harte met deze schitterende NA:partying_face:![]()
Past heel goed bij de rest van de collectie ![]()
![]()
Lekker van genieten ![]()
1 like
Ik ben ook in de markt voor de Girard-Perregaux 38mm Laureato; blauw. Iemand een mooie deal voor mij ?
Prachtig!
1 like
