NA: GP Laureato Midnight Blue

Wat een mooie collectie en wat een mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooi horloge hoor, Ben! Gefeliciteerd!:+1::partying_face:

1 like

:fire::fire::fire: Congrats!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Ge-wel-dig horloge. Draagt imo ook mooier dan een Ingenieur, zeker op een iets bescheidener pols. Schitterende afwerking :smiling_face_with_three_hearts: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd !!
GP Laureato is een van de mooiste horloges in dit segment :+1:.
Ik wilde graag Titanium dus ik ben voor de Defy gegaan, nog steeds naar tevredenheid.

1 like

Daar heb ik ook nog aan gedacht :slightly_smiling_face:

1 like

Van harte met deze schitterende NA​:partying_face::partying_face:
Past heel goed bij de rest van de collectie :blush::blush:

Lekker van genieten :+1:t2:

1 like

Ik ben ook in de markt voor de Girard-Perregaux 38mm Laureato; blauw. Iemand een mooie deal voor mij ?

Prachtig!

1 like