NA: **Grail** 45500

Thnx!
Draagt ook lekker vind ik.
Zoals je weet is het een flinke stalen kast, de band is van degelijke kwaliteit, wat mooi combineert met de kast.

De endlinks zijn idd groot ivm de grote ruimte tussen de lugs, maar stevig zoals de moderne endlinks zijn deze jaren '70 endlinks niet.

1 like

Deze endlinks zijn uniek voor de 45500.
Jouw Navigator heeft vrijwel dezelfde kast als een 45501, die endlinks zouden kunnen passen op je horloge, maar zo zijn ze nooit geleverd volgens mij. De 45501 band heeft net als deze de referentie gedrukt staan in de sluiting.

Als we na corona een keer afspreken neem ik mijn 45500 en 45501 mee om ze te laten zien :blush:

Ik zag op foto’s dat je jouw Navigator ook vaak op leer draagt (wat hem overigens ook mooi staat), mocht je zn originele '70 gesp willen, heb ik wel een adresje in Oostenrijk voor je. (@Skyjack, geldt ook voor jou)

image

Deze komen wel eens voorbij op ebay, maar dat zijn vaak 14mm gespen… ik heb de 16mm versie, dat is wel het mooiste omdat de lugmaat 20mm is.

1 like

Ebay off all places :smile:

Of kijk je naar Alita Moses. Gefeliciteerd, nu is je 45500 compleet. Mooi hoor op staal :+1:

1 like

Point taken :ok_hand:

1 like

Gaaf hoor! Geweldig wat mensen doen voor hun droomhorloge en de compleetheid ervan. Leuk om te lezen dat het je is gelukt. De zoektocht is het leukste aan deze hobby.

1 like

@JimSoul:

Kijk! Mijn 45509 ook op de stalen band die ik er bij heb gekregen. Destijds nog met @wbcoupe naar de band gekeken, maar helemaal begrepen heb ik het nooit. Het horloge is namelijk een 45509:

Maar de band is ref 45507…en die ref van Tissot bestaat volgens mij niet. In ieder geval niet bij de Navigator reeks. :thinking:

Maar los daarvan:
Heerlijk om met dit weer mijn favoriete horloge weer op de stalen band te hebben! :sunglasses:

6 likes

Wat ik zeker weet is dat de 45500, 45501, 45502 hun ‘eigen’ banden hebben.

Volgens mij bestaat de 45507 wel, zeg er meteen bij dat ik vrij weinig info heb mbt deze ref.

Wellicht dat ik op een later tijdstip wat tijd steek in het zoeken en verzamelen van meer info mbt de Navigators en hun stalen banden :slight_smile:

Daar ben ik het helemaal mee eens :sunglasses: