NA: grail is binnen; SLA021

Mooi man. Gefeliciteerd. Op naar de volgende grail.

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Moet zeggen dat deze nog steeds af en toe lonkt.

1 like

Ja dat is wel een goeie. :smile: Wat is nu je volgende grail nu je deze in bezit hebt, Hein? :cowboy_hat_face:

1 like

Lekker overhempie hoor :ok_hand:

2 likes

Heel mooi! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Van harte proficiat.

Mag ik vragen wat zoiets ongeveer kost?

Oh en idd een mooi hemd! Lekker vrolijk! :grin:

1 like

Mooie aanwinst!
De MM300 in is een soort icoon op zichzelf!
Je zou er een sticker mee kunnen verdienen.

Heel veel plezier er mee!
En als hij niet blijft, komt er vast wat moois voor terug. :ok_hand:

2 likes

Ah een kenner. Waarom is een sla021 zo bijzonder?

Nb ik heb (nog) geen kennis van Seiko.

2 likes

Ja, zeker weten! Alleen merk ik wel dat de lat voor mezelf meteen omhoog is gegaan…:see_no_evil:

1 like

Persoonlijke mening, heb er ooit één in handen gehad en was echt getroffen hoe geweldig deze Seiko is afgewerkt :ok_hand:t2: De Zaratsu polijst methode waarmee de kast is gedaan is fantastisch! Onder de loep bekeken zijn de wijzerplaat, markers en wijzers niet te betrappen op ook maar enige onregelmatigheden. Alles is in complete harmonie en ook de gebruikte kleuren zijn prachtig! Nooit meer weg doen!

4 likes

Ik verbaas mezelf gewoon met zo’n uitspraak haha😉

1 like

Oei, daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk… vind een Tudor Pelagos nog gaaf (de blauwe) wie weet…:wink:

1 like

Kijk. Dat wist ik niet. Als ik er ooit 1 spot zal ik er zeker op letten :pray:

1 like

Ik heb hem met twee horloges ingeruild, dus kan niet precies zeggen wat de waarde is/was, maar hij stond te koop voor €2150,-

1 like

Ja, dit is ook echt een icoon vind ik. Ik heb er zo lang naar gekeken als onhaalbaar horloge, dus voor mij persoonlijk zeker een icoon!

1 like

Alleen maar mooier toch!
Iets waar je moeite voor hebt gedaan smaakt zoeter :pray:t2:.

1 like

Veel plezier ervan. Klinkt als een goede keuze voor je.

Ik ben wel benieuwd of ik ooit zo naar Seiko ga kijken. Heb er veel gehad rond de €400/€500 en dat vond ik helemaal geweldig, meer zou ik er niet aan uitgeven. In deze prijscategorie kies ik toch voor Tudor.

Nogmaals ieder zijn ding en geniet ervan👌🏻

Thanks! Maar je zou deze eigenlijk eens in je handen moeten hebben. Dit lijkt in bijna niks (ok, de merknaam😉) op een Seiko van prijsklasse die jij aangeeft. Ik heb er daar ook heel wat van (gehad), maar dit is echt anders!

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :smiley:

Proficiat met deze mooie NA :smiley:
Heb deze en de blauwe gehad maar weggedaan.
Denk erover de blauwe weer te nemen :joy:

Volgens mij staat er in het blauwe gedeelte ook nog een zwarte voor €2k