NA: grail is binnen; SLA021

Vanaf het begin van mijn horlogehobby geldt de mm300 lijn als (onbereikbare) grail. Nooit gedacht dat het uiteindelijk sneller als gedacht zover zou komen…
Vandaag een heuse wereldreis afgelegd om naar Heerlen te rijden, ik had een leuke inruildeal kunnen maken. Deal was via marktplaats, dus toch enigszins op mijn hoede, kwam ik vanmorgen aan op het woonadres van de verkoper. Bleek een grote liefhebber zijn, even gezellig staan praten. Ondertussen lag het horloge maar naar me te glimmen op de tafel.
Uiteindelijk toch maar naar het zakelijke deel gegaan; het horloge bekijken. Wat een fantastisch horloge! Prachtige afwerking, in perfecte staat. Ik ben er echt heel blij mee, en ik zeg het niet vaak; maar deze blijft!

Eigenlijk bizar dat het eerst zo lang mijn grail was, en op het moment dat hij binnen handbereik is, je toch gaat twijfelen of een tudor niet leuker is. Nu ik hem in handen heb is alle twijfel weg, Ik ben blij met mijn keuze!

121 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst! :smile: :+1:

2 likes

Schitterend!

Veel plezier ervan.

2 likes

Te gek Hein! Gefeliciteerd met je grail. Leuk om dat zo te lezen. Horloge past je ook goed!

Vergeet niet om eens langs te rijden hè! :wink: Ongetwijfeld heb ik dan ook weer iets nieuws om te laten zien. :sweat_smile:

2 likes

Gefeliciteerd !
Hele mooie duiker !

2 likes

Gaaf man! Dat is een beste stap omhoog :smile:

Geniet ervan!

2 likes

Haha die houden we zeker op de planning!

2 likes

Ja hahaha, heb er ook wel wat voor moeten laten gaan hoor! Was eerst bang daar spijt van te krijgen, maar nu ik hem heb is die angst weg!

4 likes

Geweldig horloge, geniet ervan!

2 likes

Haha ik herken het. Uiteindelijk toch de moeite waard :smile:

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

2 likes

Schitterende aanwinst, veel plezier ermee!

2 likes

Staat je goed!

2 likes

Wow, erg mooi. Veel plezier ermee.

2 likes

Gefeliciteerd, erg mooi!

2 likes

Dikke klatser! Plezier ermee :sunglasses:

1 like

Bruut! Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd, één van de mooiste Seiko’s die je kunt kopen :ok_hand:t2: Veel plezier ermee!

1 like

Houdt vast deze gedachte en intussen lekker genieten van deze topper. :ok_hand::tada:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met deze prachtige NA😎

1 like