Een tijdje geleden heb ik een NA geschreven over mijn grail die eindelijk binnen was. NA: grail is binnen; SLA021
Wat er toen gebeurde komt de fervente flipperaars waarschijnlijk bekend voor: Een aantal weken later kwam medeforummer @Dannyboy met een aantrekkelijk voorstel om de Seiko in te ruilen op een Tudor blackbay p01. Ik heb dat toen gedaan, omdat ik die ook erg gaaf vond en het een goed voorstel was.
Al na een paar dagen merkte ik dat ik duidelijk een mindere klik had met de Tudor en zag ik weer mooie foto’s van de Seiko van Danny voorbij komen. Ik begon de Seiko te missen!
Ik heb de Tudor nu verkocht en middels een nieuwe ruil met @Dannyboy heb ik de Seiko weer terug!
Thanks! Ik vond de Tudor ook wel mooi, maar om de pols wint de Seiko het zeker! En daarbij komt dat ik voor het verschil in prijs nog 1/2 mooie andere horloges ga aanschaffen!
Ik heb een tijdje getwijfeld om mijn Datejust in te ruilen voor dezelfde Tudor. Niet dat ik de Tudor zo mooi vond maar het is een bijzonder model. Uiteindelijk heb ik het niet doorgezet en daar ben ik achteraf wel blij mee.
Als je nou een week eerder was geweest had ik het een heel goed idee gevonden om die datejust in te ruilen, tegen mijn Tudor dan natuurlijk
Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt, ik vind de Tudor nog steeds erg mooi en anders, alleen is deze look eigenlijk het enige wat je er mee kan. Een andere band ofzo is eigenlijk niet mogelijk…