NA: Grail materiaal blijkt geboortejaarhorloge šŸ˜€

Geniet van je aanwinst !

Ik kan je uitbundigheid begrijpenā€¦


Die van mij heeft enkel datum.

2 likes

Ik wist dat er nog meer op het forum aanwezig zijn; Ook een heel fraai exemplaar. :+1:
Was niet perse op zoek naar een day-date, maar de 516ā€™s die ik heb zijn ook allemaal day-date dus dit past er goed bij. :sweat_smile:

Daā€™s een hele mooie! Geniet ervan :smiley:

1 like

Mooie PR526 GL! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Volgens mij was het een luxe versie van de PR 516 GL die er op een gegeven moment naast geĆÆntroduceerd werd. Volgens mij zijn ze een aantal jaar naast elkaar geproduceerd en was het niet zozeer een opvolger, maar helemaal zeker ben ik daar niet van.

Mooi verhaal, prachtig horloge, erg fijn toeval!
Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Mooi horloge, veel draagplezier!

1 like

Proficiat met deze NA!!! :clap::+1::clap:

Dat hij naast grail materiaal ook nog eens uit je geboortejaar komt maakt hem eigenlijk Holy Grail materiaal, bijna onmogelijk om te vinden!!!

Nog veel draag en kijkplezier met je werkelijk speciale vondst!!! :+1::clap::+1:

1 like

Mooi horloge met een verrassing!
Veel draagplezier. :+1:

1 like

Een hele mooie verzameling heb je zo. Stuk voor stuk plaatjes. Proficiat met deze nieuwe aanwinst. Wat een prachtige kleur wijzerplaat.

1 like

Zo een beginnetje gemaakt met oplossen van de problemen; band ging er nog redelijk makkelijk vanaf, die kan nu een poosje gaan doorbrengen maken in een bakje vaatwasmiddelā€¦

Kast afgeplakt en glas polijsten; P1000:

P3000 Chinese kwaliteit:

P3000 Professionele kwaliteit:

En tenslotte autopolish en Polywatch:

Nu nog de band op lengte maken en weer monteren. :sunglasses:

8 likes

1975 is zoā€™n Goed jaaršŸ˜‰

1 like

Ah, een leeftijdsgenoot. :+1:
Neem ik aanā€¦ :sweat_smile: