Te lang getwijfeld!
Mooie aanwinst! Als ik deze zo zie dan moet ik m’n band ook eens laten opmaken misschien… Van de andere kant, ik grbruik m als beater.
Te lang getwijfeld!
Mooie aanwinst! Als ik deze zo zie dan moet ik m’n band ook eens laten opmaken misschien… Van de andere kant, ik grbruik m als beater.
Mooi verhaal, het horloge is bij de juiste persoon terecht gekomen zo te lezen. Het heeft zo moeten zijn! Veel plezier ermee en gefeliciteerd!
Mooie aanwinst! Geniet van deze beauty
Fraai!
Mooie aanwinst, geniet ervan
Proficiat! wat een knaller!!
Wat een prachtig exemplaar
Ja, maar wat maakt deze uitvoering nou zo speciaal?
Ik bedoel, veel plezier er mee, draag 'm in goede gezondheid en zo, maar wat is nou het verschil met de vorige, en waarom heb je niet bijvoorbeeld gewoon een nagel-nieuwe bij de AD gescoord of zo?
Zit dat 'm puur in de four line versus de three line op de dial? Of heb je een band met Italië, ben je in 1993 ontmaagd, of zit het hem in de kleur lume?
Conditie conditie conditie. Ik houd van strakke horloges, en zie het als een kunst om ze te dragen en tegelijk netjes te houden. De rest is voor mij niet relevant, maar heb ik puur vernoemd ter info.
Ik vind de oudere generaties mooier. De nieuwe Seamaster is voor mijn polsen sowieso te groot. Om die reden heb ik dit exemplaar verkozen boven een nieuwe.
Gefeliciteerd !
Het gaat dus om de oude.
Maar is die dan kleiner?
Gefeliciteerd! Zag deze op insta voorbij komen als incoming…maar helaas geen kans gehad.
Geniet ervan