Wauwie!! Deze AP is voor mij ook zeker een grailwatch! Echt een super gaaf horloge zeg + een mooie reis die je niet snel zou vergeten!!
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!
Groetjes
Wauwie!! Deze AP is voor mij ook zeker een grailwatch! Echt een super gaaf horloge zeg + een mooie reis die je niet snel zou vergeten!!
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!
Groetjes
Wat een tof verhaal zeg! Gefeliciteerd!
Hoppa!
Van harte met de NA.
Een mooi verhaal en een mooi aanwinst. Proficiat!
Prachtig! Gefeliciteerd
Wauw!! Wauw!! Wauw!! Wat een geweldig mooi exemplaar en goed om te lezen dat jij uiteindelijk toch jouw “dream spec” hebt gevonden. Enige minpuntje is dat je niet een dag of misschien wel twee in Milaan bent gebleven
Mooi verhaal, je bent een volhouder! Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!
Heerlijk en bijzonder verhaal om te lezen. Grailwatch als NA, wat ongelofelijk tof
Gefeliciteerd, het is je gegund
Congrats! Mooi verhaal ook bij je horloge!
Klasse! Congrats met prachtige NA…
Mooi avontuur. En leuk om te lezen.
Wow, mooi! Daar ga je wel even plezier van hebben
Topper, gefeliciteerd!
Eerlijk is eerlijk, deze kleurstelling is fantastisch!
Prachtig, gefeliciteerd!
Niks mis met de 15300st ! Prachtig horloge maar net wat te groot voor mijn polsen…
Dank je Henk, dat moet ik nog even uitzoeken idd - er zit sowieso garantie nog op maar of t nu eind 2024 of later is weet ik niet zeker- ga t checken!
Thanks amigo! Zeker tof en erg happy mee✅
Ik lees nu pas dit topic Wat een cool verhaal, dat maakt een horloge alleen maar nog specialer. Fysiek ophalen in het buitenland is ook altijd een mooiere ervaring dan thuis een postpakketje ontvangen
Helemaal als het om een grail gaat.
En je hebt nu echt de mooiste Royal Oak Chronograph config die er in mijn ogen ooit gemaakt is en in de perfecte maat. Gefeliciteerd, elke dag genieten zal het zijn!
Mooie manier om je grail net even wat specialer te maken! Echt een icoon en je beschrijft het als een jongensdroom, erg mooi!
Heel veel plezier ervan!