NA: Grailwatch! (Nu echt)

:joy: :joy: :joy: Ja, zo kan het gaan…
Belangrijkste is dat je er blij mee bent. Top verhaal :muscle:

1 like

@Mipnick cool man! Gefeliciteerd!

1 like

Goed verhaal, mooie reis en
2a8f7i

2 likes

Mooi verhaal man, en een gaaf horloge!

Geniet ervan.

1 like

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

6 grails gehad zo`n beetje, must be a record ?? Gefeliciteerd met de hele reis en dit horloge !!

1 like

Hier had je me al :rofl:

Proficiat met de aanwinst na zo’n lange tocht!

1 like

Niet alleen dat, maar hij is ook een stuk kleiner! De re-issue was 48mm geloof ik, deze tikt de 45 aan.

Sorry hoor, maar dat Seiko accepteerde dat ze zo de fabriek verlaten… Les zeker geleerd tho!

Dat was ook mijn insteek een paar maanden terug, maar toen kwam het origineel (soort van) op mijn pad :sweat_smile:
Misschien dat ik ooit nog wel de re-issue erbij koop, maar eerst even genieten van deze knaller!

Thanks voor de leuke reacties iedereen! Wat betreft de honderden krasjes tenpzichte van de eerste Arnie; nieuw vs 40 jaar oud hè :sweat_smile:
Ik vind de krassen zelfs wat toevoegen aan het horloge. Het horloge functioneert echt 100%, maar ziet er gedragen uit. Dan moet hij van iemand in Japan zijn geweest die het horloge heeft gebruikt, zoals het hoort en er netjes voor gezorgd heeft. Nu is het mijn beurt!

3 likes

Het is een toolwatch die het goed doet met wabi-sabi. :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Cool horloge, goed verhaal en Predator is top!

1 like

Heerlijk verhaal om te lezen en gefeliciteerd. Maar voortaan geen nageltjes meer bijten hè😉

1 like

Mipnick nu

Gefeliciteerd kerel, geniet er van. Echt een tof model!

1 like

proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Wat een mooie reis in je zoektocht! Deze horloge heeft een goed nest gevonden :smiley::+1:

1 like

Gefeliciteerd :star_struck::+1: mooi horloge

1 like