Met veel plezier dit verhaal gelezen. Je zet het horloge prachtig in het zonnetje!
Heel mooi, de presage lijn heeft veel prachtige modellen
Haha. Helemaal goed.
Het is inderdaad een prachtig horloge. In deze prijsklasse is simpelweg ook ontzettend veel moois te vinden (wanneer het uurwerk er minder toe doet). Geniet ervan
Prachtig!
Mooi horloge. Nog mooier geschreven haha!!
Dank je voor deze heerlijk passievolle review. Dit soort posts maken het forum een genot.
Tof ding, ik vind de plaatsing van de cut-out en de cirkels bijna aan een Japanse steentuin denken.
Open heart niet mijn kop thee, maar als je het doet is dit wel een goede manier. Maar coole review van een horloge wat eens wat anders is, maar wel klassieke Seiko.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, leuke aanwinst. Ik houd al je aanwinsten en vertrekkers niet bij, deze ook weer bijna gemist Geniet ervan en een fijne jaarwisseling
Zeker doen. Over het algemeen een hele hoop horloge voor het geld en hele leuke modellen.
Absoluut!
Ja, en dat vergeten we (ik) nogal eens.
Tsja, even de vooroordelen aan de kant en je houdt mooie horloges over die kunnen wedijveren (of eroverheen gaan) met de de Zwitsers.
Dank, en graag gedaan!
Grappig dat je dat zegt, want ik kom er steeds meer achter dat er toch meer Presage “lijnen” zijn. En inderdaad, deze komt dan “toevallig” uit de Zen-Garden lijn.
Om maar even van een Engelstalige Seiko site te citeren:
The Presage SSA413J1 Automatic is inspired by the Japanese Zen garden. The dial’s depth and rich texture echoes a Karesansui or Zen garden in which gravel is raked into serene patterns like waves or rippling water. The clear layout echoes the free, uncluttered space and the contrast of light and shadow.
haha, het valt onder streep best mee hoor, wat gekke noodsprongen, maar dat was maar even. Deze werd me als present(je) aangereikt.
Doe ik zeker en insgelijks!
Niet helemaal mijn ding maar je foto’s zijn zo geweldig goed dat het een genot is om naar te kijken. Veel draagplezier!
Dat vind ik wel een mooie oplossing in plaats van het rücksichtslos afkappen
Een nog betere oplossing zou zijn om de wijzerplaat dicht te houden maar,… al met al een mooi horloge!
Gefeliciteerd met de aanwinst
Schitterende dial inderdaad! De Romeinse 1, die geen 1 is, maar er wel erg op lijkt, zou het enige zijn waar mijn ocd misschien op triggert. Verder een juweeltje en mooi op de plaat gezet!
Veel draagplezier
Allereerst proficiat met dit pareltje een onverwacht geschenk levert een top introductie op met het effect van een steen in een vijver met stilstaand water .