Vele malen beter. Erg mooi horloge zo. Als ik iets te zeuren moet verzinnen, is het dat ik persoonlijk een GMT functie zinloos vind. Al complicatie natuurlijk leuk. Maar deze kast, zo’n diepblauwe dial en een gouden detail…
Ik heb heel veel gebruik gemaakt voor mijn werk van eerdere GMT’s, reisde de halve wereld over en had veel contact met allerlei continenten, nu enkel voor de leuk
Gefeliciteerd, GMTplus1 / Rik. Prachtig horloge, fraaie techniek. Ik hoop, dat je met volle teugen geniet van deze GS.
Zou die ook weer snel in het blauw komen???
Vet mooi horloge! Grand Seiko is en blijft briljant. Zelf ook wel eens getwijfeld aan het kopen van een GS uit Japan via Chrono24. Toch terughoudend op dit gebied. Hoe was jouw ervaring hiermee?
uitstekend, vaak valt er nog wat te onderhandelen en als je rekening houdt met de BTW kom je vaak goedkoper uit dan via een EU aanbieder.
Gefeliciteerd
Mooi horloge!
Van harte met de aanwinst.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd met deze héle fraaie GS.
Een blijvertje imo.
Zo, de bracelet is er weer af, gedurende de dag is mijn pols dikker of dunner dan de bracelet flexibel is, nu even op een siliconen band die dat beter compenseert.
Nu wel een ColaReb dikke band onderweg om de hoogte op te vullen tussen de diepe lugholes.
Al met al een heerlijke GS meteen hoog blijf-potentieel. Mooie wijzerplaat, die op allerlei manieren het licht vangt, via de diep blauwte, de indexen of de 5 verschillende wijzers, of het geheel. Loopt ok mooi op de 0 seconde per dag nog
Prachtige GS. Veel plezier ermee.
Prachtig horloge en met de nieuwe band nog meer draagplezier👍🏻